سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی
اگر چه تا کنون فقط 5 ماه از عمر دولت یازدهم گذشته است و هنوز و 3 سال و نیم به پایان عمر این دولت و بررسی عملکرد آن و میزان تحقق وعده ها و شعارهای روحانی باقی مانده است اما بررسی روند تحولات در همین مدت اندک نیز می توان این حدس را زد که در ادامه مسیر حداقل برای کوتاه مدت برنامه و هدف دولت روحانی چه خواهد بود.
 
 بقیه در ادامه مطلب
 


ادامه مطلب ...
دو شنبه 30 دی 1392برچسب:اصلاحات , روحانی, , :: 18:21 :: نويسنده : ذوالفقاری
مدیریت جهادی باید تبدیل به فرهنگ عمومی شود/یکی از وظایف اصلی حراست و بازرسی برخورد قاطع با قانون شکنان قانوندان است/کوچکترین ضعف از شهرداری تهران غیر قابل قبول است/پیشگیری از مفسده ها و خطرها از وظایف حراست و بازرسی است/فساد در شهرداری تهران باید به سمت صفر حرکت کند
شفاف: قالیباف در مراسم تکریم و معارفه رییس حراست کل شهرداری تهران تاکید کرد: بحثی که وظیفه یکایک ما را سنگین تر کرد، آن است که شهرداری تهران به عنوان یکی از نماد های مدیریت جهادی مورد تاکید و تایید مقام معظم رهبری قرار گرفت؛ این موضوع به شدت بار مسئولیت یکایک ما را که به ولایت ارادت داریم، سنگین کرد
 
شهردار تهران طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه ریاست حراست کل شهرداری تهران، ضمن تبریک ایام ماه ربیع الاول و میلاد نبی مکرم اسلام (ص)، ابراز داشت: طبیعی است که هر آمدنی، رفتنی نیز به دنبال دارد اما خوشا آنانی که در این مسئولیت ها و فرصت هایی که برای آن ها فراهم می شود، بتوانند به درستی انجام وظیفه کنند و دین خود را به اسلام، انقلاب، شهدا ، مردم و کشورشان ادا کنند.

 بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس تاکید کرد: در بحث اقتصادي بايد اين روحيه جهادي در همه مديران و مسئولان احيا شود و بر اين اساس كارها را پيش ببريم تا راندمان و بهره برداري را بالا ببریم و از سوی دیگر با تسريع در كارها زمان از دست رفته را جبران کنیم.
شفاف: مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی بهترین نسخه برای بیرون رفتن اقتصاد کشور از این وضعیت است، رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های مختلف بارها و بارها بر این مقوله ها تاکید فراوانی داشته اند شایسته است که مدیران این موضوع مهم را الگو و سرلوحه کاری خودشان قرار دهند.
 
لزوم احیای روحیه مدیریت جهادی در کشور
 
اگر مديريت جهادي در كشور ما دوباره همچون زمان جنگ احيا شود، بسیار از مشکلات به راحتی حل خواهد شد اما ابتدا باید روحیه جهادی در بین مدیران و بر فضای جامعه حاکم شود تا اقدام جدی برای رفع مشکلات و رونق اقتصادی کشور صورت گیرد. باید گفت روحیه جهادی مانع ریخت و پاش در بدنه دولت می شود و حفظ این روحیه رمز پیروزی و راه برون رفت از مشکلات است و با مدیریت جهادی می توانیم حرکت رو به جلو داشته باشیم.
 
مدیریت جهادی ابزار اقتصادی مقاومتی است
 
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شفاف با اشاره به اینکه بر مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری همواره تاکید شده است، گفت: مدیریت جهادی یکی از ابزارهای اقتصاد مقاومتی است.
 
حسین آذین ادامه داد: در حال حاضر با توجه به شرایطی که وجود دارد باید اقتصاد مقاومتي در دستور کارها قرار گیرد و دولت و مردم در تحقق این امر تلاش مضاعفی داشته باشند و دولت ورود جدی داشته باشد.
 
وی تصریح کرد: در بحث اقتصاد دولت باید در تمام استان ها ستاد تسهیل را به منظور پیگیری مشکلات اقتصادی بخش خصوصی و سرمایه گذاران فعال کند تا زمینه و بستر حمایت از سرمایه گذار در کشور فراهم شود که نتیجه اینکار رونق اقتصادی خواهد بود.
 
 
روحیه جهادی اکنون سست شده است
 
وی افزود: در زمان جنگ با وجود اینکه مشکلات زیادی پیش روی ایران بود اما روحیه جهادی در بین همه مردم وجود داشت اما اکنون روحیه جهادی سست شده است.
 
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس تاکید کرد: در بحث اقتصادي بايد اين روحيه جهادي در همه مديران و مسئولان احيا شود و بر اين اساس كارها را پيش ببريم تا راندمان و بهره برداري را بالا ببریم و از سوی دیگر با تسريع در كارها زمان از دست رفته را جبران کنیم. 
 
آذین تصریح کرد: با حفظ روحیه و مدیریت جهادی می توان بسیاری از مشکلات از جمله بیکاری، ضعف و مشکلات صنعت و جامعه را رفع کرد.
 
دو شنبه 30 دی 1392برچسب:مدیریت جهادی ابزار اقتصادی مقاومتی است, :: 17:55 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی نسیم سرخس ؛محمد جواد شریفی راد( هنرمند سرخسی) مدیر جلوه های ویژه بصری فیلم سینمایی «معراجی ها»، درحالیکه گروه آخرین روزهای فیلمبرداری را پشت سر می گذاشت به دیار باقی شتافت.

بقیه در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 30 دی 1392برچسب:محمد جواد شریفی راد, هنرمند سرخسی, :: 17:25 :: نويسنده : ذوالفقاری

مجوز گازرسانی به 50 روستای سرخس،فریمان، احمد آباد و رضویه گرفته شده است

 

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس مجوز دولت دهم 15 روستای سرخس، 15 روستای فریمان، 10 روستای احمد آّباد و 10 روستای رضویه باید گاز رسانی شوند.

بقیه در ادامه مطلب

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 30 دی 1392برچسب:سجادی, گازرسانی, :: 16:51 :: نويسنده : ذوالفقاری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم سرخس ؛از مشهد راهی نه چندان دراز اما پر پیچ و خم را می پیمایید. از چند روستا و آبادی و بالاخره از جنگل های کوهپایه ای مزداوند که می گذرید راهی که انگار انبوهی از گذشته ها را با خود دارد. انگار هنوز صدای کاروانیان و زنگ زنگوله های اشتران را در میان جاده ای در هزار توی تاریخ این سرزمین می شنوید.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 29 دی 1392برچسب:منطقه ویژه اقتصادی سرخس, :: 19:25 :: نويسنده : ذوالفقاری

مشاهده شی نورانی در آسمان سرخس+تصاویر

  • کد خبر : 8214-884
 

 شي نوراني که در شب های گذشته در آسمان شهرستان سرخس مشاهده شده بود بار دیگر رویت شد.

 

 بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 29 دی 1392برچسب:سرخس, شیئ نورانی, :: 19:16 :: نويسنده : ذوالفقاری
در این رابطه باید گفت تشکیل «شورای مشورتی اصولگرایان» می تواند موثرترین و بهترین راهکار برای وحدت آفرینی در میان گرایش های این جریان سیاسی باشد.
 
 


ادامه مطلب ...
یک شنبه 29 دی 1392برچسب:وحدت , اصول گرایان, :: 18:55 :: نويسنده : ذوالفقاری
یادداشت جک استراو در روزنامه ایندیپندنت
وزیر خارجه پیشین انگلیس که اخیرا به تهران سفر کرده بود در یادداشتی در روزنامه ایندیپندنت از آمریکا خواست تا از فرصتی که برای مذاکره با ایران دارد برای توافق نهایی استفاده کند.
 جک استراو، وزیر خارجه پیشین انگلیس و رئیس کمیته مشترک دوستی ایران و انگلیس که اخیرا به تهران سفر کرده بود، در یادداشتی که روز گذشته (جمعه) در روزنامه ایندیپندنت منتشر شد، از آمریکا خواست تا از فرصتی که برای مذاکره با ایران دارد برای توافق نهایی استفاده کند.
 
 بقیه در ادامه مطلب
 


ادامه مطلب ...
یک شنبه 29 دی 1392برچسب:جک استراو, تحریم, تهران, :: 18:36 :: نويسنده : ذوالفقاری

اعضای کنگره که تا پیش از توافق برای شروع اجرایی شدن توافقنامه تلاش می کردند که طرح ایران عاری از سلاح هسته ای را به تصویب برسانند پس از توافق ایران و 5+1 تلاش کرده که تا حدی از موضع خود کناره گیری کرده و بپذیرند که افزایش تحریم ها در حال حاضر تاثیری برروند مذاکرات وارتقای موضع آمریکانداشته است.

 . 

چراکنگره آمریکا با ایران کنارآمد؟ بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 29 دی 1392برچسب: ایران ، 5+1 ، کنگره, :: 18:51 :: نويسنده : ذوالفقاری
مديريت جهادي به مدیریتی اطلاق می شود که از يكسو با علم و دانش روز بشري سر و کار دارد و از سوي ديگر با مفهوم جهاد در، بار معنايي انقلابي و ارزشي آن، ارتباطي تنگاتنگ دارد. این نوع مدیریت مي‌تواند به عنوان منطقي‌ترين و كارآمد‌ترين الگوي مديريتي براي تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام اسلامي مورد توجه و تاكيد قرار گيرد.

 
بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:مدیریت جهادی, :: 1:11 :: نويسنده : ذوالفقاری
محمد باقر قالیباف شهردار تهران در نامه ای به رهبر معظم انقلاب از عنایت معظم له نسبت به مدیران و خدمتگزاران مدیریت شهری قدردانی و بر پیگیری منویات ایشان تاکید کرد.
 شفاف: متن کامل نامه شهردار تهران به رهبر معظم انقلاب بدین شرح است:

محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیتالله العظمی خامنه‌ای دامت برکاته

سلام علیکم

     با احترام، خداوند سبحان را شاکرم كه توفيق خدمت در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را به اين سرباز كوچك اسلام و سایر همكارانم در مجموعه مديريت شهري عنایت فرمود. امعان نظر جنابعالی به ویژه در مقطع کنونی که در شروع دوره جدید خدمت و آستانه تصویب برنامه پنج ساله دوم شهرداری هستیم به طور قطع فصل الخطاب جهتگیریها، سیاستگزاریها و اقدامات پیش رو خواهد بود که از این بابت نیز جای بسی تقدیر و امتنان دارد.

بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:قالیباف, مدیریت چهادی, :: 1:7 :: نويسنده : ذوالفقاری
شاید جالب باشد که بدانیم ایده‌ی نام‌گذاری هفته‌ای به‌نام «وحدت»، مربوط به دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیست. این نام‌گذاری پیش از انقلاب نیز در سیستان و بلوچستان اجرا شده است؛ زمانی‌که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایرانشهر روزگار تبعید خود را سپری می‌کردند.
شفاف: شاید جالب باشد که بدانیم ایده‌ی نام‌گذاری هفته‌ای به‌نام «وحدت»، مربوط به دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیست. این نام‌گذاری پیش از انقلاب نیز در سیستان و بلوچستان اجرا شده است؛ زمانی‌که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایرانشهر روزگار تبعید خود را سپری می‌کردند.

 
بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
  • کد خبر : 8835-890
 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی، شهردار، معاونین و شهرداران مناطق مختلف تهران، با اشاره به لزوم اهتمام ویژه به معماری ساخت و سازها در تهران به منظور ایجاد فضای سبک زندگی اسلامی، تأکید کردند



ادامه مطلب ...
سه شنبه 24 دی 1392برچسب:قاالیباف , شهرداری تهران , مدیریت جهادی, :: 23:27 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

 

امام جمعه اهل سنت سرخس اظهار کرد:در شرایطی که استکبار جهانی و صهیونیسم در پوشش شعارهای فریبنده دموکراسی بزرگترین جنایت ها و خونریزها را در بین امت اسلامی به راه انداخته می طلبد مسلمانان بر وحدت بین شیعه و سنی بیش از گذشته تکیه نمایند.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
سه شنبه 24 دی 1392برچسب:مولوی پارسا , وحدت شیعه و سنی, :: 23:17 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نسیم سرخس؛حميد احمدي در گردهمايي مديران و كارشناسان ستادي آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان سرخس گفت: همه مديران بايد با جديت تمام در راه پيشبرد اهداف آموزشي و پرورشي گام برداشته و باعث اعتلاي مجموعه آموزش و پرورش شوند.

 بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
سه شنبه 24 دی 1392برچسب:, :: 23:8 :: نويسنده : ذوالفقاری

انتخاب و انتصاب جناب آقای حمید احمدی که از خانواده های معظم شهدا و همچنین اصیل شهرستان سرخس هستند موجبات خوشحالی بسیاری از فرهنگیان را بعمل آورده  بنده هم بدین وسیله انتخاب ایشان را به همشهریان عزیزم تبریک عرض می کنم امید وارم با مدیریت ایشان آموزش و پرورش شهرستان بیش از پیش  رونق یابد

سه شنبه 24 دی 1392برچسب:حمید احمدی , آموزش و پرورش, سرخس, :: 22:56 :: نويسنده : ذوالفقاری

به بهانه ی( شعار انتخاباتی دکتر قالیباف ، جهاد ادامه دارد؟؟؟؟؟؟؟!!!)

1- بازخوانی نامه ی ارسالی زهرا،دانش آموز کلاس سوم دبستان شقایق به جبهه های نبرد در سال 1364 

 

خانم معلم موضوع انشاء داد (نامه ای به رزمنده ها ) وگفت : هرکسی نامه ی خوبی بنویسه ،از طریق مدرسه میفرستند جبهه برای شماها ،تازه گفته بهش جایزه هم میدیم...شاید خانم معلم از انشاء من خوشش نیاد،خب عیبی نداره ،خودم میفرستم جبهه، راستی به کدوم آدرس؟! اصلا میندازمش توی صندوق پست، حتما پستچی آدرس شماهارو بلده،مگه میشه کسی ،اونم پستچی آدرس شما رو بلد نباشه وشما رو نشناسه

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
شنبه 21 دی 1392برچسب:جهاد ادامه دارد, :: 19:33 :: نويسنده : ذوالفقاری
وزیر ارتباطات در صفحه خود در شبکه‌های اجتماعی داخلی وعده داد: تا پایان امسال سرعت اینترنت افزایش پیدا کند.
بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در حال حاضر مشکل احزاب و تشکل‌های سیاسی، احیاء خانه احزاب نیست بلکه باید بر نوع فعالیت احزاب، اهمیت به تحزب در کشور و تولید اندیشه سیاسی باید تاکید کرد.
بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
نماينده کمیسیون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در گفتگو با خبرنگار شفاف ادامه داد: اعتقاد دارم كه در سال هاي پاياني دولت احمدي ن‍ژاد نقد درون گفتماني كارايي خود را از دست داد و از ضعف هاي جرياني غافل شديم و ارجحيت فكري اصولگرايي پايگاه خود را در بين مردم است و نفوذ آن هر روز كمتر مي شد. عمده ترين دلايل چنين امري در سال هاي آخر دولت دهم اتفاق افتاد.
 
پيروزي رقيب در انتخابات ناشي از تفرق اصولگرايان بود    بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
شنبه 21 دی 1392برچسب:اصول گرایان, وحدت,, :: 13:55 :: نويسنده : ذوالفقاری
عراقچی:
سیدعباس عراقچی عضو تیم مذاکره کننده هسته ای با بیان اینکه اختلافات فنی وسیاسی میان ایران و 1+5 با ارایه راهکار حل شد، گفت: تصمیم گیری نهایی درباره راه حل مسایل باقی مانده در خصوص نحوه اجرایی شدن توافق ژنو در پاییتخت ها اتخاذ و نتیجه تا دو روز آینده اعلام خواهد شد.
شفاف: معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه پس از چهاردور مذاکرات خود با «هلگا اشمید» معاون کاترین اشتون (مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا) شامگاه جمعه افزود: طی دو روز مذاکرات فشرده با اشمید در ژنو، راه حل مسایل باقی مانده درخصوص نحوه اجرایی شدن توافق ژنو در سطح مدیران ارشد سیاسی میان جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 مورد بررسی و جمع بندی قرار گرفت. 

عراقچی تصریح کرد: نتیجه این بررسی ها به پاییتخت ها منتقل شده و متعاقبا تصمیم گیری نهایی در پاییتخت ها اتخاذ و نتیجه تا دو روز آینده اعلام و گام نخست اجرای توافقنامه ژنو برداشته خواهد شد. 

بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص نهم دی
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای در گزارشی با عنوان لحظه شناسی 9 دی، گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را منتشر کرده است.
شفاف: در این گزارش آمده است: ایام دی ماه، یادآوری سالروز حماسه‌ی نهم دی ماه 1388 است.

به گفته ی رهبر انقلاب: «کار نهم دی ماهِ امسال(1388) هم همین جور بود. شناختن موقعیت، فهمیدن نیاز، حضور در لحظه ی مناسب و مورد نیاز؛ این اساس کار است که مؤمن باید این را هم با خود همراه داشته باشد تا بتواند وجودش مؤثر بشود؛ آن کاری را که باید انجام بدهد، بتواند انجام بدهد.»

گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص نهم دی بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:9دی, فتنه, :: 15:57 :: نويسنده : ذوالفقاری
 
شهردار تهران امروز با حضور در مجلس شورای اسلامی ،با تعدادی از نمایندگان مجلس دیدار و گفت و گو داشت.
 ظهر امروز محمدباقر قالیباف به مجلس شورای اسلامی آمد و ضمن شرکت در مراسم نماز با نمایندگان به گفت و گو پرداخت.

شهردارتهران با علی لاریجانی،رییس مجلس شورای اسلامی نیز دیدارکرد. همچنین پس از انجام فریضه نماز در دیداری دوستانه با تعدادی از نمایندگان مجلس به بحث و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش شهرنوشت، دیدار نمایندگان با قالیباف در دفتر مظفر، معاون نظارت بر قوانین مجلس انجام شد و دکترخجسته نماینده همدان، نبویان نماینده تهران،آرامی نماینده بندرعباس، سعیدی نماینده تبریز، فتحی پور نماینده کلیبر و قاضی پور نماینده ارومیه از جمله نمایندگانی بودند که با شهردار تهران گفتگوکردند.
 
پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:قالیباف ، بهارستان ، لاریجانی ، مجلس, :: 15:53 :: نويسنده : ذوالفقاری
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از مردم قم:
آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند: باید جبهه دشمن را شناخت. نباید لبخند دشمن را جدی گرفت و فریفته آن شد. دشمنان انقلاب امروز نیز با تمام قوا ایستاده و از دشمنی منصرف نشده‌اند اما اگر ناچار شوند عقب‌نشینی می کنند.
شفاف: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار هزاران نفر از علما، فضلا، روحانیون و قشرهای مختلف مردم قم، یکی از ابعاد مهم حادثه 19 دی سال 1356 را اقدام و عمل، با تکیه بر ایمان راسخ و همراه با بصیرت، و در سخت ترین شرایط، دانستند و تأکید کردند: مهمترین درس حادثه 19 دی قم، این است که برای عبور از مشکلات باید با ایمان راسخ و بصیرت نسبت به دشمن و فراموش نکردن دشمنی او، بر توانایی ها و ابتکارهای داخلی ملت و استعدادهای جوان تکیه کرد و چشم به خارج ندوخت.

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار که همزمان با سی و ششمین سالگرد قیام تاریخی مردم قم در 19 دیماه سال 1356 برگزار شد، با اشاره به یکی از آیات سوره روم قرآن کریم که خداوند نصرت و یاری مؤمنین را، حقی بر عهده خود می داند، گفتند: وعده حتمی خداوند متعال در این آیه، مربوط به شرایطی است که مؤمنین هیچ روزنه امیدی در مقابل جبهه عظیم دشمنان نداشتند و آن روزی هم که مردم و جوانان و طلاب قم برای دفاع از امام (ره) و پرچم برافراشته مبارزه بر ضد طاغوت، به خیابانها آمدند و خون آنها بر زمین جاری شد، هیچکس تصور نمی کرد که این حادثه، چنین تأثیر و برکتی خواهد داشت. ایشان تأکید کردند: اگر ایمان راسخ، با بصیرت، اقدام و عمل، و استقامت و ایستادگی همراه شود، نصرت الهی قطعی خواهد بود.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:رهبر انقلاب ، آیت الله خامنه ای ، دشمن, :: 15:49 :: نويسنده : ذوالفقاری
شهردار تهران در سیزدهمین همایش معاونان و مدیران برنامه ریزی کلانشهرهای کشور؛
بجای انتقال پایتخت باید نظام اداری و اجرایی را اصلاح کرد/ مهم ترین سرمایه اجتماعی برای شهرداری تهران حفظ اعتماد مردم است/ راه ارتقای کیفیت زندگی مردم تغییر پایتخت نیست/ تمرکز قدرت باعث عدم توسعه یافتگی شده است نه پایتختی تهران....
شفاف: شهردار تهران در مراسم آغاز به کار سیزدهمین همایش معاونان و مدیران برنامه ریزی کلانشهرهای کشور گفت: در جلسه وزیر کشور با شهرداران مراکز استان ها و کلانشهرها نیز درباره بحث جا به جایی پایتخت نیز تاکید کردم که همین نگاه خشک مبنی بر عدد و رقمی است که ما را به اینجا می رساند تا بحث مربوط به جا به جایی پایتخت مطرح شود. اگر با نگاه دیگری به این موضوع نگاه کنید متوجه می شوید که نیازی به جا به جایی نداریم.
 
دکتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران طی سخنانی در مراسم افتتاحیه سیزدهمین همایش معاونان و مدیران برنامه ریزی کلانشهر های کشور، ابراز داشت: از اینکه امروز توفیق حضور در جمع شما مدیران و کارشناسان که در بخش مهمی از شهرداری های کلانشهر ها و در حوزه برنامه ریزی و هدایت چگونگی خدمت به مردم تلاش می کنید، خوشحالم.

بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:شهردار تهران ، قالیباف ، انتقال پایتخت, :: 15:42 :: نويسنده : ذوالفقاری
دبیر کمیسیون تلفیق بودجه سال 93 گفت: رئیس جمهور در جلسه نمایندگان با وی قول داد تا تکلیف هدفمندی یارانه‌ها را در قالب یک ردیف درآمدی و سه ردیف هزینه‌ای در بودجه سال 93 روشن کند.
ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در خانه ملت، با اشاره به جلسه امروز اعضای کمیسیون تلفین با رئیس‌جمهور گفت: در این جلسه که علاوه بر کمیسیون تلفین اعضای کمیسیون اقتصادی و نیز رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس و نواب رئیس اول و دوم مجلس به آن دعوت شده بودند موضوعات مختلفی از جمله بحث هدفمندی یارانه‌ها و سایر مسائل و مشکلات امروز کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
وی با اشاره به دستاورد این نشست، افزود: رئیس‌جمهور در این نشست قول داد تا در بودجه سال 93 هدفمندی یارانه‌ها را در یک ردیف درآمدی و سه ردیف هزینه‌ای اعمال و تکلیف آن را روشن کند.
بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:هدفمندی یارنه ها, :: 15:39 :: نويسنده : ذوالفقاری

وبلاگ شهدای مرصاد نوشت.

سرویس وبلاگستان نسیم سرخس/نویسنده وبلاگ شهدای مرصاد نوشت.

 

خبرنگار خارجی پرسید : اگر هواپیمای اسرائیلی وارد خاک ایران شود و 10 بمب خود را بر روی شهر شما بریزد با چه می خواهید این هواپیما را منهدم کنید ؟؟
جواب داد:مهم نیست هواپیما چند عدد بمب و کجا می ریزد مهم اینست که موقع برگشت این هواپیما ،اسرائیلی وجود نخواهد داشت که در آن فرود بیاید.

یک شنبه 15 دی 1392برچسب:اسرائیلی وجود نخواهد داشت, :: 14:13 :: نويسنده : ذوالفقاری

تصاویر» دلخراش از تصادف مرگبار خودروی زانتیا با تریلی در سرخس

  • کد خبر : 8665-890
 

عصر امروز جاده سرخس به مشهد شاهد یک تصادف دلخراش بود.

 

 بقیه در دامه مطلب



ادامه مطلب ...
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه صادرات غیرنفتی باید ۸۰ درصد صادرات کشور شود، گفت: محدودیت موانع غیرتعرفه‌ای در تجارت خارجی را که دنیا به آن رسیده است نباید در کشور با تعیین اولویت‌های مختلف ایجاد کنیم.
روابط عمومی وزارت صنعت، محمدرضا نعمت زاده در نخستین کنگره ملی حماسه اقتصادی و نقش متخصصین در دولت جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به آمار منفی رشد اقتصادی و صنعتی طی سالهای اخیر  افزود: فعالان اقتصادی و اساتید دانشگاه و نیز مراکز تحقیق و توسعه باید کمک کنند تا از این سرازیری در بیاییم و اعداد و ارقام مثبت شود تا به اعداد شاخصهای چشم انداز بیست ساله نزدیک شویم.
 
وی اضافه کرد: به‌ جز در حوزه توسعه علم نتوانسته‌ایم به آمار مناسبی در سایر بخش ها دست پیدا کنیم.
 
 نعمت‌زاده افزود: بر همین اساس اکثر شاخص‌های کشور رو به افول است که این روند نزولی طی دو سال اخیر تشدید شده است.
 
وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به اینکه کشور در توسعه کسب و کار اقتصادی از میان 178 کشور دنیا در سال گذشته رتبه 145 و امسال رتبه 152 را کسب کرده است، افزود: در حوزه صنعت نیز برای اولین بار رشد منفی 12.7 درصدی را تجربه کرده‌ایم که این رقم در شش‌ماهه نخست امسال ادامه پیدا کرده است.
بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
یک شنبه 15 دی 1392برچسب:نعمت زاده, بانک مرکزی, :: 14:0 :: نويسنده : ذوالفقاری

آلو (Plum) :

آلو شامل چندین گونه وحشی و کشاورزی و هسته دار است.

آلو (قطره طلا)

نوعی آلو است با هسته درشت و مزه ترش و شیرین golden or vellowgage plum

بر اساس شواهد تاریخی درختان آلو و گوجه که امروزه در اروپا و آمریکا کشت می شوند از گونه وحشی نواحی آسیای صغیر و اروپای شرقی بدست آمده است میوه های این درختان از ازمنه دور مورد استفاده بشر قرار می گرفته و امروز نیز مورد توجه خاص عموم می باشد.

بقیه در ادامه مطلب دوستان اگر در بارهی کاشت و داشت پسته اطلاعاتی خواستید به وبسایت دبیر دین و زندگی به آدرس http://www.zolfaghari.loxblog.com  سر بزنید اطلاعات بسیار مفیدی وجو دارد



ادامه مطلب ...
جمعه 13 دی 1392برچسب:آلو, :: 10:24 :: نويسنده : ذوالفقاری

 کاشت و داشت درختان میوه هسته دار ( آتو. هلو. شلیل .زردآلو و...) و ایجاد باغ



ادامه مطلب ...
جمعه 13 دی 1392برچسب:کاشت آلو, زردآلو شلیل,, :: 10:16 :: نويسنده : ذوالفقاری

Iran - Khorasan - Sarakhs - Robat Sharaf Inn

کاروانسرا یا رباط شرف بنایی اعجاب انگیز در شمال شرقی ایران زمین و یادگاریست از عصر سلجوقی...

رباط شرف - محمد گائینی

اینجا یک قصر دیدنی بین راهی در جاده ابریشم و میزبان عامه مردم بوده است... بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
جمعه 13 دی 1392برچسب:رباط شرف ,سرخس, :: 6:20 :: نويسنده : ذوالفقاری
باخت هویتی غرب در سوریه، درسی که اوباما فراموش نمی‌کند
بقیه ئر ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
جمعه 13 دی 1392برچسب:, :: 5:47 :: نويسنده : ذوالفقاری

بیش از 30 کاروان پیاده از سرخس عازم زیارت امام رضا (ع) شدند

 

بخشدار مرکزی سرخس اظهار کرد: بالغ بر4 هزارو پانصد نفر در حدود بیش از 30 کاروان در قالب کاروان های پیاده عازم مشهد مقدس برای پابوسی آقا علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) در حال نزدیک شدن به مشهد الرضا (علیه السلام) هستند.

بقیه در ادامه مطلب

 

 

 

 



ادامه مطلب ...
جمعه 13 دی 1392برچسب:کاروان , سرخس, :: 3:38 :: نويسنده : ذوالفقاری

برای نخستین بار رخ داد؛ تصویربرداری از ۲ قلاده پلنگ ایرانی در سرخس

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
جمعه 13 دی 1392برچسب:, :: 3:33 :: نويسنده : ذوالفقاری
 
گزارش تحلیلی - خبری شفاف
اگرچه تصویب طرح الزام دولت به غنی سازی 60 درصد با نقض توافقنامه ژنو3 اجرایی می شوداما تصویب این طرح درمجلس نشانگر بی اعتمادی ایران به طرف غربی است
 
بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
جمعه 13 دی 1392برچسب:5+1,غنی سازی, :: 2:26 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 163
بازدید کل : 55617
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1