سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

اعتبار انتقال آب شرب از سد دوستی به شهر سرخس حدود 190 میلیارد ریال است

  • کد خبر : 10209-890
 

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار انتقال آب شرب از سد دوستی به شهر سرخس از سه منبع ردیف بودجه، اوراق مشارکت و فروش املاک آب منطقه ای در سرخس تامین می شود که در مجموع حدود 190 میلیارد ریال است.

 

 

 

 

احمد سجادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نسیم سرخس گفت: اعتبار آب رسانی از سد دوستی به سرخس در اختیار آب منطقه ای است و و این اعتبار در اختیار آبفای روستایی و شهری نسیت البته ما پیگیر این هستیم که آب رسانی ها در اختیار آبفای روستایی و شهری قرار بگیرد.

 

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی افزود: در بودجه سال گذشته 24 میلیارد و 500 میلیون ریال را وزارت نیرو برای آبرسانی از سد دوستی به شهر سرخس قرار داده بود که این اعتبار ملی است و ما نیز توانستیم بیش از 120 میلیارد ریال را از منابع اوراق مشارکت برای این پروژه به این مبلغ اضافه کنیم.

 

سجادی با بیان اینکه برای افزایش اعتبار انتقال آب سد دوستی به روستاهای مسیر و شهر سرخس مجوز فروش دو قطعه زمین که از املاک شرکت آب منطقه ای در سرخس است را از وزارت خانه گرفتیم خاطرنشان کرد: ارزش ریالی هرکدام از این زمین ها بیش از 20 میلیارد ریال است که در مجموع حدود 45 میلیارد ریال قیمت گذاری شده است و با فروش این دو قطعه زمین اعتبار انتقال آب شرب از سد دوستی سرخس به روستا های مسیر و شهر سرخس در مجموع حدود 190 میلیارد ریال می باشد.

 

وی تصریح کرد: اعتبار انتقال آب شرب از سد دوستی به شهر سرخس از سه منبع ردیف بودجه، اوراق مشارکت و فروش املاک آب منطقه ای در سرخس تامین می شود.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما از مسئولان اجرایی در استان و شهرستان انتظار داریم تا بیشتر تلاش کنند و پیگیر باشند و هر چه سریعتر برای اجرای مصوبه انتقال آب شرب از سد دوستی به شهر سرخس اقدام کنند.

 

سجادی بیان کرد: امیدواریم با سفر آقای رئیس جمهور به استان خراسان رضوی شاهد قطعی تر شدن این پروژه باشیم.

 

انتهای پیام/ ع
 

شنبه 16 فروردين 1393برچسب:سجادی ,آب شرب, سرخسی ها, :: 11:1 :: نويسنده : ذوالفقاری

حسین شریعتمداری:
قطعنامه اتحادیه اروپا ترفند «نفوذی‌های دولت» را نخ‌نما کرد

شریعتمداری تاکید کرد: قطعنامه اتحادیه اروپا ترفند عوامل نفوذی فتنه را که متأسفانه هنوز در دولت محترم حضوری - ولو حاشیه‌ای اما، با دسترسی به متن - دارند، نخ‌نما کرد.

خبرگزاری فارس: قطعنامه اتحادیه اروپا ترفند «نفوذی‌های دولت» را نخ‌نما کرد
 

 

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس،‌حسین شریعتمداری امروز شنبه 16/1/93 طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: 1- قطعنامه‌ای که روز پنج‌شنبه هفته گذشته با عنوان راهبرد اتحادیه‌اروپا درباره ایران به تصویب پارلمان این اتحادیه رسید به اندازه‌ای خیال‌پردازانه است که تصویب آن از سوی کشورهای اروپایی، آنهم در حالی که ضعیف‌ترین دوران حیات خود را تجربه می‌کنند، فقط با واژه‌هایی نظیر «خنده‌دار» و «احمقانه» قابل تفسیر است. در این به اصطلاح قطعنامه، آرزوهای بر باد رفته آمریکا و متحدانش که طی 35 سال گذشته بارها زیرپای مردم این مرز و بوم لگدمال شده است، در هفت صفحه تهیه و تدوین و اجرای آن از ایران اسلامی خواسته شده است!... ایران باید توافقنامه ژنو را بی‌کم و کاست اجرا کند!... عوامل زندانی فتنه 88 را آزاد کند!... به حصر سران فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 پایان بدهد!... ممنوعیت همجنس‌بازی را لغو کند و به همجنس‌بازان اجازه رابطه جنسی آزادانه بدهد!... هر یک از نمایندگان یا هیئت‌های پارلمانی اتحادیه اروپا که به ایران سفر می‌کنند اجازه ملاقات با محکومان امنیتی را داشته باشند!... دفتر نمایندگی اتحادیه‌اروپا در ایران تأسیس شود تا بر مسائل سیاسی و اجتماعی کشور نظارت مستقیم داشته باشد!... انجمن صنفی روزنامه‌نگاران که منحل اعلام شده بازگشایی شود!... به آنچه از نظر اتحادیه اروپا نقض حقوق‌بشر تلقی می‌شود خاتمه بدهد!... به احمد شهید گزارشگر ویژه کمیسیون حقوق‌بشر سازمان ملل متحد اجازه ورود به ایران داده شود و بتواند آزادانه با مجرمان و هرکس دیگری که می‌خواهد ملاقات کند! و...

بقیه در ادمه مطلبf



ادامه مطلب ...
شنبه 16 فروردين 1393برچسب:قطعنامه, اتحادیه اروپا, شریعتمداری, سرخسی ها, :: 10:47 :: نويسنده : ذوالفقاری

شاکری در گفت‌وگو با فارس:
اتحادیه اروپایی برای اعدام قاچاقچیان مواد مخدر باید ممنون ایران باشد/ آمار شرکت‌کنندگان در انتخابات ایران برای غرب یک رؤیاست

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت:‌ ما باید در زمینه نقد وضعیت حقوق بشر در اروپا دست برتر را داشته باشیم و آن‌ها را زیر سؤال ببریم نه اینکه همواره مورد هجمه تبلیغاتی آن‌ها قرار گیریم.

خبرگزاری فارس: اتحادیه اروپایی برای اعدام قاچاقچیان مواد مخدر باید ممنون ایران باشد/ آمار شرکت‌کنندگان در انتخابات ایران برای غرب یک رؤیاست
    •  
 

ا ید 

مجتبی شاکری عضو  شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به قطعنامه موسوم به «راهبرد اتحادیه اروپا در قبال ایران» که حاوی مفاد مداخله‌جویانه در امور کشورمان است، گفت:‌ این پروژه‌ای است که آمریکا و اروپا سال‌هاست مشترکاً روی آن کار می‌کنند و اکنون این بخش از کار را اتحادیه اروپا بر عهده گرفته است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به توافق هسته‌ای در ژنو تصریح کرد:‌ قرار بود پس از این توافق،‌ با زبان تکریم با ملت ایران سخن گفته شود،‌ اما شاهد جسارت‌ها،‌ اهانت‌ها و الفاظ ناشایست علیه ملت ایران بودیم،‌ که البته برای کسانی که اخبار را به‌طور منظم پیگیری می‌کنند،‌ این گونه برخوردها دور از ذهن نیست.

شاکری با یادآوری اینکه بحث انتخابات به اصطلاح آزاد،‌ حقوق بشر و دیگر مسائلی که در فهرست‌ دخالت‌های غرب در امور داخلی ایران قرار می‌گیرد،‌ سابقه چندین ساله دارد،‌ گفت:‌ اگر جمهوری اسلامی ایران بخواهد موارد نقض حقوق بشر در آمریکا و اروپا را که همین امروز و نه در سالیان و سده‌های گذشته رخ می‌دهد،‌ بشمارد و به آن‌ها تحویل دهد،‌ فهرست بلندبالایی درست می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اروپا اساساً هیچ‌گونه حقی برای دخالت در امور داخلی ایران ندارد،‌ بیان کرد:‌ اروپاییان این موضوع را در مورد خود،‌ برنتابیده و به هیچ عنوان نمی‌گذارند نظام حقوقی داخلی‌شان مورد ارزیابی ناظران بین‌المللی قرار گیرد.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت:‌ ما باید در زمینه نقد وضعیت حقوق بشر در اروپا دست برتر را داشته باشیم و آن‌ها را زیر سؤال ببریم نه اینکه همواره مورد هجمه تبلیغاتی آن‌ها قرار گیریم.

وی نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران را مستند به احکام اسلام و سیره نبوی خواند و افزود: شانتاژهای بین‌المللی نمی‌تواند مانع اجرای احکام الهی شود.

شاکری درخواست پارلمان اروپا از ایران برای تعلیق مجازات اعدام را یادآور شد و گفت:‌ جامعه بین‌الملل باید ممنون جمهوری اسلامی ایران باشد که قاچاقچیان را اعدام می‌کند و اجازه نمی‌دهد که آن‌ها به‌راحتی کاروان‌های حمل مواد مخدر را از مسیر ایران عبور داده و به کشورهای اروپایی ببرند.

وی ادامه داد: اروپایی‌ها به‌واسطه ممانعت جمهوری اسلامی ایران از ورود مواد مخدر به اروپا نه تنها قدردان نیستند، بلکه صدای اعتراض خود را به ناحق نیز بلند کرده و ما را محکوم می‌کنند.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به انتقاد اروپا از فقدان فضای باز انتخابات در ایران گفت:‌ آمار شرکت‌کنندگان در انتخابات در کشور ما برای اروپا و آمریکا یک رؤیاست.

وی با ذکر این نکته که نباید منتظر دریافت فهرست اتهامات اروپایی‌ها باشیم، تصریح کرد:‌ ما باید خود،‌ به حوزه نقد وضعیت حقوق بشر در اروپا وارد شده و شجاعت لازم را در این مورد به خرج داده و موضوعات ممنوعه‌ای چون هولوکاست را به رخ آن‌ها بکشیم.

انتهای پیام/ 

 

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930113000134#sthash.pvjbv6cC.dpuf

یک کارشناس بازار مسکن گفت: «بازار مسکن در سال آینده نسبت به وضعیت فعلی از حرکت بیشتری برخوردار خواهد شد و قیمت ها تمایل اندکی در جهت افزایش خواهند داشت؛ اما این شرایط به نحوی نخواهد بود که بتواند خود را با تورم منطبق کند یا انتظار افزایش قیمت چشمگیری در بازار مسکن داشته باشیم.»
شفاف: از آغاز به کار دولت یازدهم، بازار مسکن وارد رکودی شده که درنهایت حدود 20درصد حباب قیمت ها در آن از بین رفته است. اما شماری از کارشناسان به تداوم روند رکود بازار مسکن خوش بین نیستند و معتقدند با توجه به دو موضوع فاصله میان عرضه و تقاضا و همچنین بی برنامگی دولت در حوزه مسکن، سال آینده افزایش قیمت در این بخش قطعی است.

چشم انداز بازار مسکن در سال 93 چگونه خواهد بود؟

قیمت ها تمایل اندکی در جهت افزایش خواهند داشت
 بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...

یش بینی بازارهای ایران در سال 93

اقتصاد > اقتصاد سیاسی - حسین راغفر
 

قیمت دو کالای ارز و طلا ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و متاثر از عوامل متعدد اقتصادی- سیاسی داخل و در عرصه بین المللی هستند. بر اساس نظریه های اقتصادی متعارف این کالا ها باید متاثر از متغیر های اقتصادی و به ویژه رشد اقتصادی و کیفیت بهره وری عوامل در اقتصاد باشند. اما این متغیر ها خود متاثر از عوامل سیاسی و اجتماعی هستند. اینکه چرا کشور کره جنوبی که در 1965 با تولید داخلی سرانه 175 دلار در مقایسه با تولید سرانه 265 دلاری ایران در همانسال امروز با تزریق ارزی نصف منابع ارزی ایران از آن زمان تاکنون تبدیل به یک اقتصاد صنعتی پویا شده است و کشور ما با 2 برابر تزریق ارز به اقتصاد همچنان در تاروپود توسعه نیافتگی اسیر است و بازار های کشور جولانگاه کالا های کره ای شده است تنها نمی توان با تمرکز بر متغیر های اقتصادی به تبیین این عقب ماندگی و آن رشد صنعتی پرداخت. عمواملی مثل عزم سیاسی، فرهنگ تلاش و سخت کوشی، ابتکار و نوآوری، و کم مصرفی و پس انداز نیز نقش های جدی در این پیشرفت و آن عقب ماندگی ایفاء می کنند.

اقتصاد ایران در یکصد سال گذشته اسیر مناسبات سیاسی- فرهنگی- اجتماعی ای بوده است که بجز دوره های کوتاهی نتوانسته است خود را از سلطه نهاد های کژ ضدتوسعه رها کند. هشت سال گذشته مصیبتی بوده است بر این تراژدی تاریخی. در یکصد سال گذشته افزایش درآمد های نفتی موجب رونق ظاهری اقتصاد، افزایش اشتغال و درآمد های عمومی همراه با یک فساد ملایم ناشی از شیوه توزیع درآمد های نفتی بوده است. هشت سال گذشته بالاترین میزان درآمد های نفت و گاز کشور در تاریخ اقتصادی رقم خورد بطوری که 56 درصد درآمد های ارزی کشور از سال 1338 تا پایان 1391 در هشت سال گذشته حاصل شده است و همزمان رشد اقتصادی کشور در سال 1391 به منفی 8/5 رسید و بزرگترین فساد های مالی تاریخ یکصد سال گذشته هم در همین هشت سال رخ داده است. پیش بینی می شود برای سال 1392 با توجه به رکود اقتصادی این رقم شاخص وخیم تری را نشان دهد.   

سیاست های پولی طی ربع قرن گذشته همواره به عنوان ابزاری برای حل کسری بودجه بکار گرفته شده است. در دوره دولت های نهم و دهم علاوه بر تامین کسری بودجه دولت، حراست از ارزش سبد دارایی بانک ها و به ویژه بانک های خصوصی نیز به فهرست نگرانی های بانک مرکزی افزوده شده است. اما طی همین مدت در همه این سیاست های پولی، نگرانی های مردم کوچه و خیابان از فهرست نگرانی های بانک مرکزی حذف شده است و این گروه تامین کننده هزینه های سیاست های اتلاف منابع دولت ها و قمار بازی های بانک ها و موسسات مالی اعتباری بوده اند. هرگاه افزایش درآمد های نفتی حاصل شده است انتظار می رود به دلیل افزایش تقاضا برای ریال پول ملی تقویت شود که بانک مرکزی مانع از تحقق آن شده است و اجازه نداده است که قیمت ارز کاهش پیدا کند؛ و هرگاه که بودجه با کسری مواجه بوده است بانک مرکزی با تضعیف پول ملّی و گران کردن ارز هزینه های سیاست های غلط دولت ها را از جیب مردم تامین کرده است.

به فهرست سیاست هایی که در این ربع قرن گذشته موجب تضعیف پول ملّی و یا قیمت ارز شده است باید چند عامل دیگر را نیز افزود. نخست، منافع گروه های فشار و انحصار ها و شبه انحصار های درون اقتصاد کشور است که در عطش کسب سود های بزرگ و یکشبه و نیز ناتوانی خود در ارتقاء بهره وری، خلاقیت و نوآوری، سخت کوشی و کارایی، متوسل به فشار بر بانک مرکزی برای افزایش قیمت ارز می شوند. دوم، حضور مستقیم نخبگان ثروت در کانون های تصمیم گیری های اساسی کشور در هر سه قوای مققنه، قضایی، و اجرایی است. نمی توان انتظار داشت سیاست هایی شکل بگیرد که منافع مردم را تامین کند و در تعارض با منافع این گروه های نخبه درون نظام تصمیم گیری باشد. بلکه تجربه نشان می دهد که این افراد و نمایندگانشان در درون نظام تصمیم گیری منافع نخبگان سرمایه را بر منافع ملّی و عموم مردم ترجیح دهند.

سیاست های مالی نیز از چنبره مناسبات کژ برشمرده شده آزاد نبوده است. وقتی نزدیک به 50 درصد اقتصاد کشور از پرداخت مالیات معاف است و دولت بجای تامین هزینه های سلامت عمومی، آموزش عمومی، حمل و نقل عمومی، زیر ساخت های عمومی همچون اصلاح جاده های خطر ساز، حمایت از اشتغال جوانان، جلوگیری از فرار مغز ها و سرمایه ها از کشور از طریق مالیات ستانی،برای تامین منابع مالی خود بدون هیچ دغدغه و نگرانی ای دست در جیب مردم می کند نمی توان از حضور دولت در تامین منافع ملّی سخن گفت بلکه در چنین شرایطی دولت یک ماشین بزرگ اداری است که نگران منافع آمیزه قدرت و ثروت است. در روز های پایانی سال 1392 دستگاه مالیات ستانی به جان فعالیت های تولیدی بخش خصوصی افتاده است و به بهانه های مختلف از جمله اینکه فعالینی که سال های قبل تسویه حساب مالیاتی گرفته اند و امروز باید مبالغ اضافی دیگری به بهانه اشتباه محاسبات مالیاتی توسط خود دستگاه مالیات ستانی همراه با جریمه دیرکرد بپردازند می رود تا آخرین رمق های های بخش مولد کشور را بگیرد شاهد بخشش جریمه های  170 نفر از کسانی هستیم که مبالغ نجومی از بانک های کشور وام گرفته اند و از پرداخت بدهی خود امتناع می ورزند.

اکنون این پرسش در مطرح است که آیا همه این کاستی ها در سال 1393 مرتفع خواهند شد که انتظار بهبود وضعیت قیمت ارز را داشته باشیم؟ در سیاست های اعلام شده توسط دولت یازدهم به هیچ یک از این نابسامانی ها پاسخ داده نشده است با این وجود دلیلی وجود ندارد که شاهد بهبود قیمت ارز در سال 1393 باشیم. اما دلائل متعدد دیگری وجود دارد که نشان می دهند قیمت ارز افزایش خواهد یافت. عمده ترین نشانه آن تداوم سیاست های اتلاف منابع ملّی است که در دولت های نهم و دهم آغاز شد و عنوان آن را نام بی مُسَمّی هدفمندی یارانه ها نهادند که عنوان واقع دقیق تر آن آزادسازی قیمت هاست. تبصره 21 بودجه سال 1393 که به تصویب نمایندگان مجلس هم رسیده است اگر اجرایی شود طوفانی از تورم بر پا خواهد ساخت که در میانه سال با فشار گروه های نخبه ثروت- قدرت افزایش قیمت ارز را و در پی آن افزایش قیمت سایر کالا ها از جمله ارز را خواهیم داشت. ورشکستگی بنگاه های تولیدی، بیکاری، نابرابری های اقتصادی- اجتماعی محصول این مناسبات است. اگر تنها این تبصره اجرایی شود کف قیمت ارز از 3000 تومان اعلام شده توسط رئیس بانک مرکزی در پایان سال آتی حداقل 4000 تومان خواهد بود که البته هر چه بالاتر به سود اصحاب ثروت.

در مورد قیمت طلا هم نشانه های افزایش قیمت مشهود است. نخست، همه عوامل برشمرده شده فوق هستند که در این میان منافع یک گروه از صاحبان ثروت یعنی صنف طلا و جواهر است که در چند مورد نشان داده اند که قادرند در مقابل سیاست های دولت های شجاع نهم و دهم ایستادگی کنند و نه تنها با سوراخ کردن سیاست های مالیاتی از پرداخت مالیات طفره روند بلکه وقتی قیمت جهانی طلا از هر اونس 1700 دلار به کمتر از 1200 دلار کاهش یافت، سربلند و مقتدر در مقابل این کاهش ایستادند و قیمت ها را تقلیل ندادند. اکنون اگر این اقتدار را در بستر اقتصاد سیاسی تصویر شده در توضیح پیش بینی قیمت ارز قرار دهیم، ملاحظه می شود که قیمت ارز هم اافزایش خواهد یافت. به ویژه اینکه وقتی پیش بینی قیمت های جهانی طلا را نیز به همه اینها بیافزاییم انتظار افزایش قیمت طلا در ایران دور از واقعیت نیست. چند ماهی است که چین مبادرت به خرید طلا در بازار های جهانی کرده است و پیش بینی می شود که افزایش تقاضا برای خرید آن سبب افزایش قیمت از هر اونس 1200 دلار کنونی به 1450 دلار در پایان سال 2014 شود. این خود به اندازه کافی دلیل موجهی برای صنف مقتدر طلافروش کشور فراهم می آورد که کف قیمت سکه را نیز از بالغ بر 800 هزار تومان کنونی به 1میلیون 200 هزار تومان تا 1 میلیون و 300 هزار تومان برگرداند.

این پیش بینی ها تنها در صورت اجرای بودجه سال 1393 و نیز تداوم سیاست های کنونی و همین وضعیت کژدار و مریز تحریم هاست. طبیعی است که تغییر این سیاست ها می تواند به پیش بینی های متفاوتی از قیمت های ارز و طلا منجر شود.   

3535

 
کلید واژه ها: دلار -
جمعه 8 فروردين 1393برچسب:دلار, بازار, سرخسی ها, :: 17:52 :: نويسنده : ذوالفقاری




کد خبر: 76041تاریخ: 1393/1/3 12:59
واکنش لاریجانی به اظهار نظر برخی مسئولین درباره پرداخت یارانه به مردم/عموم مردم متوسط‌الحال هستند
 
واکنش لاریجانی به اظهار نظر برخی مسئولین درباره پرداخت یارانه به مردم/عموم مردم متوسط‌الحال هستند
رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به برخی از اظهارات مسئولان درباره چگونگی سازوکار پرداخت یارانه‌ در فاز دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها واکنش نشان داد.

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از خبر آنلاین،علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به این که کلیت مجلس علاقمند به همکاری با دولت است گفت: نمایندگان مجلس هم مثل جامعه آرای متفاوتی دارند. همان‌طور که در ابتدای کار حرف‌هایی از سوی افرادی در حاشیه دولت زده می‌شد که یک مقدار نامناسب بود. گاهی در مجلس هم حرف‌هایی زده شد که تلقی دیگری از آن می‌شود داشت. ولی فکر می ‌کنم به مرور به یک اطمینان در این باره می‌رسیم.

او با اشاره به اظهارنظرهای برخی از مسئولان درباره چگونگی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: درباره هدفمندی اظهاراتی از سوی برخی مسئولان دیدم مثل این که افراد باید بگویند یارانه می‌خواهیم یا اگر اطلاعات اشتباه بدهند با ابزار مختلف زندگی‌شان را بررسی می‌کنیم .

لاریجانی تاکید کرد: من فکر می‌کنم این حرف درستی نیست و به قواره دولت هم نمی ‌خورد که این طوری حرف بزند این که بگویید ما فقط به فقرا می‌خواهیم کمک کنیم ، حرف نادرستی است . فقرا ممکن است یک دهک باشند اما عموم مردم متوسط‌الحال هستند که آبرومند زندگی می‌کنند.دلیلی ندارد که این‌ها هم شکل فقیرانه به خود بگیرند تا یارانه دریافت کنند.کسی که یک میلیون تومان درآمد دارد یارانه برایش موضوعیت دارد و لزومی ندارد که با عنوان فقیر یا ندار یارانه بگیرد. این الفاظ را نباید به کار ببریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: خیلی از افرادجامعه هستند که نیازمند یارانه هستند ولی شکل زندگی‌شان هم این طور نیست که بگویند ندار هستیم. نباید حتما یک مارک نداری به آن‌ها بزنیم تا یارانه بدهیم . یا آن وجه دیگری که گفته شده زندگی‌های مردم را بررسی می‌کنیم. نباید این اتفاق بیفتد.

علی لاریجانی گفت: مردم باید آرامش داشته باشند. نباید مردم را نگران کنیم. من فکر می‌کنم دولت صادقانه با مردم صحبت کند و بگوید منابع ما محدود است و هر کسی که نیاز ندارد منصرف شود. این طوری شاید تعدادی انصراف بدهند.

انتهای پیام/

دو شنبه 4 فروردين 1393برچسب:لاریجانی, یارانه ها , سرخسی ها, :: 19:55 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 168
بازدید کل : 55622
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1