سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی
 
دبیر کمیسیون تلفیق بودجه سال 93 گفت: رئیس جمهور در جلسه نمایندگان با وی قول داد تا تکلیف هدفمندی یارانه‌ها را در قالب یک ردیف درآمدی و سه ردیف هزینه‌ای در بودجه سال 93 روشن کند.
ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در خانه ملت، با اشاره به جلسه امروز اعضای کمیسیون تلفین با رئیس‌جمهور گفت: در این جلسه که علاوه بر کمیسیون تلفین اعضای کمیسیون اقتصادی و نیز رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس و نواب رئیس اول و دوم مجلس به آن دعوت شده بودند موضوعات مختلفی از جمله بحث هدفمندی یارانه‌ها و سایر مسائل و مشکلات امروز کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
وی با اشاره به دستاورد این نشست، افزود: رئیس‌جمهور در این نشست قول داد تا در بودجه سال 93 هدفمندی یارانه‌ها را در یک ردیف درآمدی و سه ردیف هزینه‌ای اعمال و تکلیف آن را روشن کند.
 
دبیر کمیسیون تلفیق مجلس اظهار داشت:‌ مسائل قابل توجهی در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که از جمله آن می‌توان به مسائل مربوط به حوزه فرهنگ عمومی، انرژی، مسائل مربوط به حوزه‌های اقتصادی، سلامت، بهداشت یا بحران‌های ناشی از تحریم اشاره کرد.
 
ندیمی خاطرنشان کرد: در این جلسه عنوان شد که کسانی در کشور ممکن است در رابطه با موضوع تحریم به منافع سرشاری دست پیدا کرده باشند که یکی از آنها فردی به نام بابک زنجانی است و ممکن است عده کثیری از افراد دیگری هم باشند که از شرایط تحریم بهره برده باشند که کارگروه ویژه‌ای که پیرامون این موضوع  زیر نظر معاون‌اول رئیس‌جمهور تشکیل شده باید آنها را شناسایی کند.
 
وی افزود: بحث افزایش قیمت انرژی، کمک به اقشار آسیب‌پذیر شرایط امروز یارانه‌ها و کسری‌ها در این حوزه مسائل مربوط به تورم و اقشار آسیب‌پذیر و کثیری مباحث مربوط به بحث رفاه و شرایط امروز اقتصادی ایران توسط حاضرین در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
نماینده مردم سیاهکل در خانه ملت گفت: این نشست آغازی برای تصمیم سازی بود که خروجی اولیه آن را در بحث بودجه می‌توان مشاهده کرد اما اینکه تمام تصمیمات در حوزه بودجه اتخاذ شود نیازمند زمان بیشتری است و مورد بحث قرار خواهد گرفت.
 
ندیمی اضافه کرد: در این نشست علاوه بر نمایندگان مجلس وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی، معاون اول و معاونت برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور و جمعی از وزرا، معاونین و مشاورین و رئیس‌جمهور حضور داشتند.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:هدفمندی یارنه ها, :: 15:39 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 115
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 55743
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1