سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

 

جبهه پایداری با برابر سازی برای ولایت فقیه با استفاده از مفهوم انسان کامل در حال وارد شدن به گفتمانی است که منجر به گروهک شدن آن می‌شود، گفتارهایی از قبیل اینکه حکمشان را از امام زمان می‌گیرد در واقع نشان دهنده همان برابر سازی است که از انسان کامل نشئت می‌گیرد.

پایگاه تحلیل گفتمانی امید گروه سیاسی: روز جمعه مناظره سیاسی نامزدهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد این مناظره سومین و آخرین مناظره کاندیداها بود که البته نسبت دو مناظره قبلی با چالش‌هایی مواجه شد.

در این مناظره اما ما شاهد بعضی از ترفندها از سوی نامزدی بودیم که خود را به نحوی تنها میراث دار انقلاب و گفتمان انقلاب می‌داند.

او بر اینکه دیگر رقبایش اشتباه می‌کنند پایدار بود و در مناظره‌ها از تکنیک‌هایی استفاده می‌کرد که 4 سال پیش محمود احمدی نژاد در مناظره‌ها استفاده می‌کرد.

سعید جلیلی که پایداری او را اصلح خود می‌داند تمامی رفتارهای دولت‌های پیشین را در سیاست خارجی غلط می‌داند و تنها عملکرد خود را درست و کامل حساب می‌کند. او نتیجه عملکرد خود را در جامعه نمی‌بیند و اگر رقبایش مسایلی را مطرح می‌کنند به آنها می‌گوید که این حرف از اساس غلط است.

این اتفاق تا آنجا پیش رفته است که آقای ولایتی خطاب به او گفته‌است که از نظر شما همه اشتباه می‌کنند و شما درست رفته‌اید.

این اما باقی ماجرا نیست، آقای جلیلی در مناظره‌ها به جای نقد فردی که پشت تریبون قرار گرفته بیشتر دیگران را مورد اتهام قرار می‌دهد.

او با متهم سازی و فرافکنی همان کاری را می‌کند که 4 سال پیش محمود احمدی‌نژاد در مناظره‌ها انجام می‌داد، عدم پذیرش مسئولیت در دیپلماسی هسته‌ای به مانند همان عدم پذیرش تورمی است که محمود احمدی‌نژاد در 4 سال پیش داشت.

این البته یک وجه سعید جلیلی است، اینکه خود را عاقل می‌داند و ژست متفکرانه به خود می‌گیرد به مثابه همان سخن محمود احمدی نژاد است که می‌گفت من خود نخبه هستم، البته وجه دیگر آقای جلیلی و جبهه پایداری برابر سازی مفهوم ولایت فقیه است که با مفهوم «انسان کامل» صورت می‌گیرد.

در اینجا باید گفت جبهه پایداری با برابر سازی برای ولایت فقیه با استفاده از مفهوم انسان کامل در حال وارد شدن به گفتمانی است که منجر به گروهک شدن آن می‌شود، گفتارهایی از قبیل اینکه حکمشان را از امام زمان می‌گیرد در واقع نشان دهنده همان برابر سازی است که از انسان کامل نشئت می‌گیرد.

باید توجه داشته باشیم که نایب امام زمان در زمان غیبت ولی فقیه است. حال سوال این است که چگونه فردی غیر از ولایت دارای ارتباط با امام زمان است؟

دراینجا باید گفت که این اعمال جبهه پایداری نشان دهنده تندروی‌های افراطی آنها است که در نهایت منجر به ضربه زدن به رهبری و انقلاب خواهد شد. 

جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, :: 1:27 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

محمدباقر قالیباف با صدور پیامی خطاب به حسن روحانی رییس جمهور منتخب مردم ایران در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری پیروزی وی را تبریک گفت.

 

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«ستایش می کنم خداوند را به خاطر اتمام نعمتش، و تصمیم در برابر عزتش، و حفظ و نگهداری از معصیتش» (علی علیه السلام)

ملت شریف و بزرگوار ایران؛

  امید دارم همانگونه که با نسیم حضورتان عطر مشارکت در میهن اسلامی دگر باره معنا گرفت، با نسیمی دیگر نیز درون و پیرامون ما از

 

جهل و تحجر تهی گردد و معطر به معنویت و شعور جمعی به سوی سرمنزل مقصود رهسپار گردیم. در همه این سال های در خدمت شما حاضر بودن، به کرات آموخته ام که: «گر من از دوست بنالم نفسم صادق نیست؛ خبر از دوست ندارد که ز خود با خبر است.»

در تمام آن سالهایی که با شما گذشت همراه با یکدیگر سطوری از صفحات پر افتخار این مرز و بوم را با تاسی به فرهنگ جهاد و شهادت نگاشته ایم. در همه آن سالها حرکت از شما ملت سرافراز بوده و برکت نیز به طبع آن از خداوند متعال؛ اما در خاطر مشترک ما لحظاتی نیز ثبت شده است که هنوز تاریخ در باب آن به قضاوت ننشسته است:

 

قیمت عشق نداند قدم صدق ندارد

سست عهدی که تحمل نکند بار جفا را

 

گر مخیر بکنندم به قیامت که چه خواهی

دوست ما را به همه نعمت فردوس شما را

 

گر سرم می رود از عهد تو سر باز نپیچم

تا بگویند پس از من که به سر برد وفا را

اکنون که برگی دیگر از تاریخ پر افتخار این سرزمین در حال تحریر است، بر خود واجب می دانم به یازدهمین منتخب ملت ایران، حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی تبریک و تهنیت عرض نمایم و موفقیت ایشان را که نیاز حیاتی این برهه است، از خداوند منان خواستارم. امیدوارم با در نظر گرفتن مطالبات بحقِ نیمه دیگر این حماسه سیاسی، زمینه های عملی وحدت، همدلی و همبستگی ملی را فراهم آوریم؛ لیس للانسان الا ما سعی.

 

با آرزوی ایرانی سربلند

محمد باقر قالیباف

25 خردادماه ۱۳۹۲

جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, :: 1:23 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

رفتار شناسی حماس بعد از پیروزی های مکرر دولت بشار اسد
رهبران سیاسی حماس که اکنون از ایران دورتر و به دولت قطر نزدیکتر شده بودند، از مقابله حکومت اسد با معارضه وابسته به محور غربی- عربی که به باور آن اخوانی بودند به خشم آمد. روابط حماس با سوریه که از یاران قدیمی این جنبش فلسطینی در نبرد با اسرائیل بود، بشدت کاهش یافت و موضع گیری رهبران این جنبش علیه شخص بشار اسد و حکومت وی افزایش یافت.

سرویس سیاسی«فردا»: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین موسوم به حماس در سال 1987 توسط شیخ احمد یاسین، عبدالعزیز رنتیسی و محمد طه در جریان انتفاضه اول به عنوان شاخه فلسطینی اخوان‌المسلمین برای تقویت جبهه ضدصهیونیستی در سرزمینهای اشغالی پایه گذاری شد. عمده شهرت حماس بیشتر به دلیل انجام حملات شهادت طلبانه علیه اهداف و نیروهای اسرائیلی بود. آنچه می خوانید تحلیلی است که پایگاه تحلیلی دیدبان درباره وضعیت راهبردی این روزهای حماس دارد.
 


ایدئولوژی حماس ریشه در اخوان المسلمین مصر دارد چیزی که امروز بر ماهیت و عملکرد این جنبش تأثیری شگرف داشته است. این جنبش ابتدا دنباله رو مدل اخوان المسلمین مصر بود به این معنا كه به عنوان یك «نهاد رفاه اجتماعی» عمل می كرد؛ آرام آرام شاخه نظامی حماس تقویت شد از این رو، حماس توجه بیشتری به مبارزات مسلحانه با رژیم صهیونیستی از خود نشان داد. همین رویکرد ضداسرائیلی مبارزان حماس، محبوبیت رهبران سیاسی آن را نیز دوچندان نمود تا جایی که این گروه فلسطینی در انتخابات ژانویه سال ۲۰۰۶ مجلس این کشور با بدست آوردن بیشترین کرسی، حزب حاکم پارلمان شد و اسماعیل هنیه به عنوان نخست وزیر دولت فلسطین معرفی گردید.

 


مقاومت در برابر تجاوز صهیونیستها؛ روابط حماس با جمهوری اسلامی تقویت می شود

جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصل مبارزه با اشغالگران قدس و حمایت از محور مقاومت، با به رسمیت شناختن حماس، آشکارا از این گروه فلسطینی جابنداری و حمایت مادی و معنوی نمود. [i] اوج پشتیبانی جمهوری اسلامی از حماس در جریان تجاوز 22 روزه رژیم صهیونیستی علیه ساکنین نوار غزه بود که حماس نمایندگی سیاسی و نظامی آن را بر عهده داشت. مواضع رهبران سیاسی و مذهبی در ایران، خصوصاً حمایت مقام معظم رهبری از مبارزان فلسطینی حماس در طی این نبرد سخت، روابط دو طرف را نزدیک کرد. این در حالی بود کشورهای عربی عضو اتحادیه عرب با نادیده انگاشتن جنایات اسرائیل در غزه، بی هیچ اقدام مؤثری، تنها با انتشار بیانیه خواستار پایان درگیریها بودند.


 


آغاز بیداری اسلامی؛ حماس سلاح مقاومت را بر زمین می گذارد

اما شروع بیداری اسلامی در منطقه شمال آفریقا و جنوب غربی آسیا، مشی مبارزاتی و رویکرد سیاسی این جنبش را نیز تغییر داد. رهبران سیاسی حماس با نگاه به این تحولات، ارزیابی جدیدی را از وضعیت و آینده خود در منطقه متصور بودند. پیروزی انقلابهای مصر، تونس و لیبی و گسترش اعتراضات در بحرین، یمن، اردن و عربستان رهبران این گروه فلسطینی را به این جمع بندی می رساند که با به قدرت رسیدن دوستان اخوانی آنها در منطقه، به کمکهای مادی و معنوی دولت و مردم ایران نیازی ندارند و می توانند بر روی حمایت دولت اخوانی مصر و سایر احزاب سیاسی اخوانی در کشورهای همجوار حساب باز کنند.


این تحلیلها اندک اندک جای خود را در میان مواضع و سخنرانیهای رهبران حماس باز کرد، با این وجود جمهوری اسلامی امیدوار بود تا این تغییر مواضع، بر رفتار حماس در مبارزه با رژیم صهیونیستی اثرگذار نباشد؛ چرا که برای مقامات جمهوری اسلامی این مسأله که تغییر موضع و سیاست در قبال ایران، همراه با تغییر رویکرد به اسرائیل نباشد پذیرفتنی بود. دلیل سعه صدر تهران در برخورد با ناسپاسی این گروه فلسطینی آن بود که هدف کلان و اصلی، مبارزه برای محو رژیم اشغالگر قدس بوده و هست؛ از این رو هر گروه یا جریانی که در این چارچوب عمل کند همچنانی که مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران به صراحت فرمودند، مورد حمایت جمهوری اسلامی خواهد بود.

 


جنگ علیه سوریه؛ حماس یک گام دیگر به عقب

ایران تلاش خود را برای حفظ حماس در خط مقاومت بیشتر بیشتر کرد اما آغاز درگیریهای سوریه چیز دیگری را رقم زد. سوریه که تاوان حضور و فعالیت در حلقه مقاومت را می دهد، در جنگ با معارضه گرفتار شد. معارضه ای که بیش از حمایت مردمی، به حمایت جریان غربی- عربی پشت گرم است. در واقع دولتهای غربی و عربی، که از جریان بیداری اسلامی در منطقه بیمناک و هراسان شده و رشد نفوذ و قدرت جمهوری اسلامی را به عینه مشاهده می کردند، برای انحراف در مسأله بیداری اسلامی و فشار بر ایران و حلقه مقاومت در منطقه، نمونه جعلی بیداری مردمی موسوم به بهار عربی را در سوریه ایجاد کردند. دولت سوریه نیز در مواجهه با این شورشهای دست ساخت غرب، مبارزه با معارضین داخلی را شدت بخشید.


خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس همرا با پرچم تروریست های سوریه

در این بین رهبران سیاسی حماس که اکنون از ایران دورتر و به دولت قطر نزدیکتر شده بودند، از مقابله حکومت اسد با معارضه وابسته به محور غربی- عربی که به باور آن اخوانی بودند به خشم آمد. روابط حماس با سوریه که از یاران قدیمی این جنبش فلسطینی در نبرد با اسرائیل بود، بشدت کاهش یافت و موضع گیری رهبران این جنبش علیه شخص بشار اسد و حکومت وی افزایش یافت.

جمهوری اسلامی بر اساس همان اصل کلی یعنی حمایت از محور مقاومت، به حمایت خود از بشار اسد و دولت وی به عنوان سرپل مقاومت ادامه داد. همین امر موجب نارضایتی و اختلاف بیشتر حماس اخوانی شد؛ تا جایی که هر دو طرف تمایل کمتری به همکاری دو جانبه نشان می دادند چرا که حماس تصور می نمود که دایه ای بهتر از مادر خود را یافته است.

 


دلارهای قطر؛ تغییر مشی و رویکرد حماس به مقاومت

گرچه در این میان چمدانهای دلار قطر نیز در مواضع ضدسوری و ضدایرانی حماس بی اثر نبود. جابجایی دفتر خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی حماس از سوریه به قطر و موضع گیری ضدایرانی مشعل در اولین ورود او به نوار غزه پس از 45 سال تا حدی نقش دلارهای قطری را پر رنگتر می کند. مشعل در بازگشت به نوار غزه (بازگشتی که با شائبه های فراوانی همراه بود) خروج حماس از مشی مقاومت را نشان داد؛ و برای آنکه آب پاکی رو دست کشورهای محور مقاومت بریزد پرچم مخالفان حکومت «بشار اسد» رییس جمهور سوريه را در دست گرفته و شروع به چرخاندن پرچم کرد. اسماعیل هنیه نیز با تشکر از قطر، ترکیه، مصر و سایر دولتهای عربی با اشاره به ایران و سوریه گفت: «ما جزو هيچ محوري نبوده و نيستيم. نه جزو محور سوريه و نه ايران»[ii]



قطر، کلاهی که بر سر حماس رفت

حالا قطر، که دیگر خیالش از بابت رابطه ایران و حماس راحت شده، اهداف خود را در جهت اجرای طرح صلح عربی و سازش با رژیم صهیونیستی با عزم و جدیت بیشتری پیگیری می کند. طرحی که اساس آن بر تبادل خاک یا طرح «زمین در برابر زمین» و بازگشت به مرزهای سال 1967 است. این طرح از فلسطینی ها می خواهد تا آنان از حق مسلم خود برای مالکیت بر قلمرو کشورشان صرف نظر کنند و بی هیچ چشم داشتی آن را به دشمن اسرائیل بذل و بخشش کنند.

گرچه برخی مقامات حماس در گوشه و کنار علیه این طرح موضع گیری کرده اند اما قطر تهدید کرده که در صورت ادامه اظهارات تحریک‌آمیز رهبران حماس علیه تحرکات قطر در خصوص طرح صلح عربی، رهبران عالی رتبه این جنبش فلسطینی را از دوحه اخراج خواهد کرد. مسئولان قطری گفته‌اند که هر کس علیه تحرکات قطر سخنی بیان می‌کند باید چمدان‌هایش را بسته و قطر را ترک کند.[iii] حالا این رهبران سیاسی و نظامی حماس هستند که باید برای کلاهی که بر سر آنها رفته چاره اندیشی کنند، یا به این مسیر ادامه داده و خفت بار تن به سازش دهند یا به دامن مقاومت و مبارزه با دشمن صهیونیستی برگردند. جمهوری اسلامی همچنان امیدوار است که حماس به محور مقاومت بازگردد و در کنار دوستان دیرین خود به مبارزه با اسرائیل ادامه دهد.

 

جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, :: 1:16 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

 
حسین قربانزاده: در مراسم افتتاح بزرگراه امام علی (ع) آقای دکتر لاریجانی وقتی از آقای قالیباف نام برد به شوخی علت عدم حضور ایشان را در این مراسم جمع آوری چند رای حلال ذکر کرد. حالا که نتیجه انتخابات معلوم شده آن مزاح بیشتر به واقعیت مبدل شده است. قالیباف فقط شش میلیون رای آورد اما حقیقت آن است که او خالص ترین و پاک ترین اقبال مردمی را بدست آورد. ابتدا باید یادآوری کرد که در مجموعه صداوسیما که الحمدلله کاملا عدالت بصورت دقیق رعایت شد. از سوی دیگر رای قالیباف بدلیل جریان مدعی اصولگرایی نبود که اتفاقا بیشترین ضربات را از همین دسته خورد. چنانکه گروه های سنتی اصولگرا که از نامزد دیگری حمایت کردند. گروه های دیگر اصولگرا که نام ایشان را حتی در رده سوم هم نیاوردند. گروه های مرجع مختلف دینی هم ایضا. دوستان ائتلاف هم که به پیمان خود وفادار نماندند و یا انصزاف ندادند و یا انصراف خود را بدلیل حمایت از ایشان اعلام نکردند. گروه پایداری هم که بیشترین حملات را در گذشته دور و نزدیک به سمت قالیباف نشانه رفته بود. دولت هم که از سالها پیش نذر تخریب قالیباف داشت. اصلاح طلبان هم که آتش توپخانه خود را بویژه در ماه های گذشته به روی ایشان متمرکز کرده بودند. تکلیف ضد انقلاب هم که روشن بود صدای آمریکا چندین بار مستند تخریبی علیه او پخش کرد و بی بی سی فارسی و دیگر شبکه های فارسی زبان ضد انقلاب هم که چیزی کم نگذاشتند و در تخریب چهره او از یکدیگر سبقت می گرفتند. حالا شما خواننده گرامی که مخاطب این همه تخریب بودید، قاعدتا باید با خودتان بگویید این قالیباف چه کرده که همه به او می تازند؟

رای قالیباف فقط رای به کارنامه موفق مدیریتی او بود آن هم برای کسانی که تحت تاثیر انتشار تخریب های گوناگون قرار نگرفته بودند. قالیباف دست روی زانوی خود گذاشت و بلند شد و حالا سربلند است که بدون حمایت های خاص و به رغم تخریب های گوناگون، جایگاه دوم را بدست آورد.

راستی حالا کجایند آنان که به قالیباف برچسب ساکت فتنه و تکنوکرات و ... می زنند؟ کجایند آنان که فرزند برومند شلمچه و فاو و اروند را به غربزدگی و دوری از ارزشها متهم می کردند؟

قالیباف در این انتخابات از یک سو به سکوت در فتنه متهم شد و از سوی دیگر برای امضای نامه فرماندهان به آقای خاتمی در سال 76 مورد پرسش قرار گرفت. او از یکسو بخاطر حضور هشت ساله اش در عرصه نبرد حق علیه باطل و صحنه جهاد " سرهنگ" خطاب شد و از سوی دیگر بخاطر عرضه مدیریتی و کارآمدی در شهرداری برچسب "تکنوکرات" به او زدند.

اما یک نکته با برادر جلیلی!

آقای جلیلی شما به قول خودتان و حامیان دوآتشه تان به تکلیفتان عمل کردید؟ فقط پرسش ما از شما این است که واقعا به تکلیفتان عمل کردید که انتخابات ریاست قوه اجرایی را به یک رفراندوم هسته ای تبدیل کردید؟! به تکلیفتان عمل کردید که باعث شدید از این پس برداشت همنشین خارجی شما این بشود که ایده مقاومت و کوتاه نیامدن از حق هسته ای فقط از سوی چهار میلیون و اندی ایرانی حمایت می شود؟!

برادر گرامی! گفته بودی که پشت خیمه های دشمن هستیم و نباید از این ده ضربه شمشیر عقب بکشیم. اما نگفته بودی که مصداق قرآن سر نیزه در این شباهت سازی چیست؟ حداقل شش سال است که رهبری عناوین سالها را به اولویت اقتصاد و اداره معیشت مردم اختصاص داده اند و فرموده اند که مبارزه با آمریکا یعنی کار کار و کار! بله برادر قرآن سر نیزه در پشت خیمه های دشمن آن بود که فراموش کنیم باید با کارآمدی و همت جهادی سرافکندگی درونی را به سربلندی تبدیل کنیم تا عزت مدارانه مقابل دشمن بایستیم باید از مدیر ولایی، جهادی با کارنامه و تجربه موفق مدیریتی و کارآمد حمایت کنیم تا بتوانیم آن ده ضربه شمشیر آخر را به هدف بزنیم.

آقای جلیلی پاس گل آقای روحانی را شما زحمت کشیدید.

برادر عزیز! باید بدانیم که تکلیف همیشه به فعل نیست که برخی اوقات به ترک فعل است.

 

نظرات در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, :: 1:1 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

بیانیه نهضت «حماسه پیشرفت» درباره نتیجه انتخابات
دولت جدید باید بتواند در سایه عقلانیت، اعتدال و کارآمدی اهداف بلند جمهوری اسلامی ایران را محقق کند و آنها را به سرمنزل مقصود برساند که در این صورت توفیقات و عنایات پروردگار نصیب ملت ایران خواهد شد... نهضت حماسه پیشرفت در آینده ای نزدیک بیانیه ای تفصیلی درباره تحولات سیاسی انتخابات و نقد عملکرد سران جریان اصولگرا و تشکلهای مدعی اصولگرایی و عملکرد برخی از علمای محترم منتشر حواهد کرد.
سرویس سیاسی «فردا»: نهضت حماسه پیشرفت درباره نتیجه انتخابات بیانیه ای صادر کرد و با بررسی اجمالی سیر انتخابات به منتخب ملت تبریک گفت. متن این بیانیه به این شرح است؛

شکوه حماسه سیاسی در بیست و چهارم خردادماه ۱۳۹۲ نشان داد که ملت ایران همچنان بر سر عهد خویش با نظام و انقلاب اسلامی ایران هستند و تلاش می‌کنند تا با حضور پرشکوه و با نشاط در عرصه انتخابات، بار دیگر ایستادگی ایران و ایرانی را نمایان کنند. به توفیق پروردگار و عنایات امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مردم این سرزمین، مردم‌سالاری دینی را به جهانیان نشان دادند و بار دیگر بر اساس ارشادات رهبر معظم انقلاب، جمهوریت نظام اسلامی را آشکار نمودند.

حضور گسترده مردم در این انتخابات، در شرایطی رقم خورد که عده‌ای این حضور عظیم را غنیمت ندانسته و عامدانه یا غافلانه با پافشاری بر مؤلفه‌های غیر وحدت‌آمیز به گسست آرا در صحنه انتخابات منجر شدند. پر واضح است که محمدباقر قالیباف در انتخابات جاری، پیروز میدان تکلیف و انصاف شد و البته کسانی که تلاش می‌کردند با هر توجیهی در صحنه بمانند با پاسخ قاطع مردم روبه‌رو گشتند. در شرایطی که جامعه به دنبال اعتدال و عقلانیت بود، عده‌ای با شعارهای سطحی و رویکردهایی که مردم از آنها گریزان هستند، اصلح‌پندارانه پای در عرصه انتخابات گذاشتند و البته در نهایت نیز به حاشیه رانده شدند و خداوند بر این امور آگاه و داناست.

نهضت «حماسه پیشرفت»، با در نظر گرفتن جمیع ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، تحقق حماسه سیاسی را به ملت عزیز ایران تبریک می‌گوید و انتخاب حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران را گرامی می‌دارد. امیدواریم دولت آینده، دولتی همراه با خرد جمعی باشد و بتواند با تدابیر و عملکردهای صحیح خود، جمهوری اسلامی ایران را در مسیر پیشرفت یاری دهد. دولت جدید باید بتواند در سایه عقلانیت، اعتدال و کارآمدی اهداف بلند جمهوری اسلامی ایران را محقق کند و آنها را به سرمنزل مقصود برساند که در این صورت توفیقات و عنایات پروردگار نصیب ملت ایران خواهد شد.

گفتنی است نهضت حماسه پیشرفت در آینده ای نزدیک بیانیه ای تفصیلی درباره تحولات سیاسی انتخابات و نقد عملکرد سران جریان اصولگرا و تشکلهای مدعی اصولگرایی و عملکرد برخی از علمای محترم منتشر حواهد کرد.

از خداوند متعال، عزت و سربلندی وطن اسلامی و ملت مقاوم و هوشمندایران  را خواستاریم.

 
جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, :: 1:52 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

ضرورت خانه نشینی بازنشسته‌های سیاسی و به میدان آمدن جوانان
اصول‌گرایی به مثابه یک جریانِ سیاسی (و نه مفهوم و معنا)، در انتخابات 24 خرداد به پایان خود رسید و آن‌ها که خود را وفادار چنین ایده و اندیشه‌ای می‌بینند، به ناگزیر باید دست‌اندرکار گذار از این مرحله‌ی دشوار شوند....می‌توان به جرئت این ادعا را مطرح کرد که بزرگ‌ترین عامل شکست اصو‌ل‌گرایان، بی‌وفایی خودشان به اصول و مبانی اولیه‌شان است؛ مردانی که با جملاتی مبهم و کلی نظیر تکلیف‌گرایی، راه هر گونه بحث عقلایی را سد کردند و صرفاً بر مسیرِ انتخابی خویش اصرار داشتند...
فرشاد مهدی‌پور؛ اصول‌گرایی به مثابه یک جریانِ سیاسی (و نه مفهوم و معنا)، در انتخابات 24 خرداد به پایان خود رسید و آن‌ها که خود را وفادار چنین ایده و اندیشه‌ای می‌بینند، به ناگزیر باید دست‌اندرکار گذار از این مرحله‌ی دشوار شوند. این ادعایی است که حتماً بسیاری را برخواهد آشفت، اما واقعیت آن‌ است که اصو‌ل‌گرایان بیش و پیش از آنکه در این انتخابات از حریف شکست خورده باشند، به خودشان باخته‌اند؛ شکستی که محصول لجاجت‌ها، عهدشکنی‌ها، «من»گرایی‌ها و عملکرد «احمدی‌نژادی»‌ها بوده و هست.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, :: 1:48 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

مرتضی طلایی در اظهارنظری اعلام کرده در صورت قطب‌بندی در شورای چهارم، اصولگرایان در اکثریت قرار می‌گیرند و به استقبال شهردار شدن قالیباف رفته اما اصلاح‌طلبان می‌گویند مردم تهران با ریختن تنها 700 هزار رای به سبد قالیباف پیامی روشن به اعضای شورای چهارم دادند. در ادامه مشروح این گفت‌وگوها را می‌خوانیم.
اولویت‌های شما برای مدیریت شهری در شورای چهارم چیست؟
 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, :: 1:39 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

يك كارشناس مسائل اقتصادي مطرح كرد
بدیهی است اگر رییس جمهور و دولت آینده یک برنامه اجرایی خردمندانه را ارائه کند، دستکم آثار روانی حاکم بر فضای اقتصادی کشور کاهش خواهد یافت و رشد انتظارات تورمی به سبب کاهش اعتماد به سیاست های اقتصادی دولت را می توان متوقف کرد.

شفاف: دکتر بهاءالدین حسینی هاشمی - کارشناس اقتصادی طي گفتاري اولويت هاي اقتصادي دولت يازدهم را اينگونه تشريح كرده است.

 

 

 

 

 

چند محور اساسی برای حل مشکلات و دشواری های پیش روی اقتصاد ایران باید در اولویت برنامه های رییس جمهور و دولت آینده ایران قرار گیرد که در صدر آن ایجاد سازمان ها و نهادهای مالی و بودجه ای و احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور قرار دارد تا شاهد ایجاد یک نظم مالی و بودجه دقیق و منطقی و برخوردار از منابع و مصارف کارشناسی شده باشیم.

از سوی دیگر بهبود روابط سیاسی و اقتصادی با شرکای خارجی ایران به ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس و کاستن از تنش در روابط خارجی با دیگر کشورها، بهبود نظام مدیریت اقتصادی کشور و احیای نهادهای پژوهشی و شوراهای تصمیم ساز اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد.به واقع یکی از چالش های پیش روی دولت آینده برهم خوردن نظام پولی و مالی از حوزه کارشناسی است، به همین دلیل ضرورت ایجاب می کند نظام مدیریت اقتصادی کشور کارشناس – محور باشد و بر همین اساس ایجاد یک اتحاد داخلی بین کارشناسان، مسوولان و فعالان اقتصادی می تواند بخشی از فضای بی اعتمادی موجود را کاهش دهد.

 

رییس جمهور آینده باید نسبت به این واقعیت آگاهی داشته باشد که تنگناهای ایجاد شده در نقل و انتقال ارز و تحریم بانک مرکزی باید هرچه سریع تر برداشته شود و یکی از مهمترین دستاوردهای نظام اقتصادی ایران یعنی تک نرخی شدن ارز در سالهای گذشته در سال های اخیر از دست رفته، ارزش پول ملی کاهش یافته، نقدینگی به شکل بی سابقه ای بالارفته و نرخ تورم هم روند فزاینده ای به خود گرفته است.

بدیهی است اگر رییس جمهور و دولت آینده یک برنامه اجرایی خردمندانه را ارائه کند، دستکم آثار روانی حاکم بر فضای اقتصادی کشور کاهش خواهد یافت و رشد انتظارات تورمی به سبب کاهش اعتماد به سیاست های اقتصادی دولت را می توان متوقف کرد.

البته برای بازگرداندن ارزش پول ملی و اجرای سیاست تک نرخی ارز، حتما باید به قاعده عرضه و تقاضای بازار تن دهند و هرگز اجرای سیاست های دستوری را در اولویت خویش قرار ندهند. مهم این است که رییس جمهور آینده برنامه روشن و مدون و کارشناسی شده برای آزادسازی اقتصادی داشته باشد که رونق و رقابت در اقتصاد را به ارمغان داشته باشد، به شرط اینکه جریان ورودی سرمایه خارجی کشور تقویت شود و با استفاده از ابزارها و مشوق های لازم، جاذبه های ورود سرمایه گذاری خارجی به کشور بیشتر شود که لازمه این مهم شفافیت در قوانین و مقررات ناظر بر ورود سرمایه های خارجی، ثبات در تصمیم گیری های اقتصادی و اجرای یک سیاست مالی و پولی هماهنگ با رشد اقتصادی هدف گذاری شده خواهد بود.

 

یکی از مهمترین اولویت های دولت آینده به تیم اقتصادی همراه و همکار رییس جمهور آینده برمی گردد که حتما و ضرورتا باید افرادی کارآمدی در مدیریت، تخصص و دارای سوابق روشن در اقتصاد کشور باشند به نحوی که رابطه ای مناسب بین دانشگاه و محیط اقتصادی کشور برقرار شود و دیگر جای آزمون و خطا نیست.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, :: 1:33 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

اسداللهی در گفت‌وگو با شفاف:
امروز نباید افسوس این را خورد که چرا اصولگرایان در این رقابت موفق نشدند؛ بلکه باید دید چه کسانی توان ماندن در صحنه خدمت و مدیریت را دارند.
شفاف: یک نماینده اصولگرای مجلس نهم، می‌گوید: کشور نیازمند مدیرانی چون قالیباف است و از سوی دیگر خوشبختانه تخریب های انتخاباتی نتوانست چهره مدیریتی و خدمت رسانی وی را مخدوش کند.

 
غلامرضا اسداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار شفاف، ضمن بیان این مطلب و با بیان اینکه امروز زمان افسوس خوردن نیست، اظهار کرد: باید پذیرفت که اصولگرایان با برنامه ریزی و سازو کار بهتری می توانستند در صحنه انتخابات حاضر شوند؛ اما به دلیل برخی اختلافات این امر صورت نگرفت.

 
نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی، اجماع نکردن و نداشتن وحدت را دلیل پیروز نشدن آنان در انتخابات عنوان و تصریح کرد: آقای قالیباف در این میان صادقانه قدم گذاشته و تا آخر نیز بر عهده خود پایبند بود، همین صداقت وی می تواند نشان از این باشد که تبلیغات انتخاباتی اش نیز در راستای واقعیات بود و نه شعار.

 
وی ادامه داد: امروز نباید افسوس این را خورد که چرا اصولگرایان در این رقابت موفق نشدند؛ بلکه باید دید چه کسانی توان ماندن در صحنه خدمت و مدیریت را دارند.

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, :: 1:30 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

۳۰خرداد۱۳۶۰ به روایت افراد جداشده از منافقین، اعترافات سرکرده منافقین و دستگیرشده‌ها، بازخوانی مطبوعات و گالری تصاویر و کتابخانه و معرفی شهدای این روز از دیگر بخش‌های این ویژه‌نامه الکترونیکی است.

شفاف: پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) با انتشار ويژه نامه متنوعی همچون آغاز عملیات مسلحانه منافقین از نگاه امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و مسئولین نظام و مقالات و گفت‌وگوها درباره این موضوع  پرداخته است.

۳۰خرداد۱۳۶۰ به روایت افراد جداشده از منافقین، اعترافات سرکرده منافقین و دستگیرشده‌ها، بازخوانی مطبوعات و گالری تصاویر و کتابخانه و معرفی شهدای این روز از دیگر بخش‌های این ویژه‌نامه الکترونیکی است.

پس از تصویب بررسی طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر در مجلس شورای اسلامی، منافقین که می‌پنداشتند بهانه و فرصت مناسبی برای اعلام شورش علیه امام(ره) و نظام جمهوری اسلامی به دست آورده‌اند به‌سرعت به تدارک و آماده‌سازی حرکتی مسلحانه و وسیع و گسترده در ۳۰خرداد۱۳۶۰ پرداختند و ده‌ها نفر را به شهادت رسانده و صدها تن را نیز مجروح ساختند.

رجوی به هوادارانش گفته بود که ظرف چند روز، شهر را تسخیر خواهد کرد. اما بعد مشخص شد که او در محاسباتش دچار اشتباه شده است و آن مانور مسلحانه از ساعت ۴ بعد از ظهر شروع شد و اوایل شب شکست خورد!

بفیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, :: 1:25 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

قالیباف:
انتقاد از قهرمان بازی و ماجراجویی در سیاست خارجی/ هرکس سر و صدا کرد قصد مبارزه با مفاسد اقتصادی را ندارد
قالیباف در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه مبارزه با فساد سر و صدا ندارد هر کس در این رابطه سر و صدا کرد باید دانست که قصد مبارزه ندارد گفت:مثل این است یک شکارچی که برای شکار به کوه می رود همان ابتدا یک تیر هوایی بزند دیگر شکاری نمی ماند.
 

به گزارش خبرنگار مهر محمد باقر قالیباف چهار شنبه شب در گفت و گوی تلویزیونی با شبکه خبر سیما در پاسخ به سوالی اظهار داشت: هر وقت برای اداره کشور گروه های سیاسی با ولایت فقیه مرزبندی پیدا کردند هم به کشور و هم به انسجام کشور ضربه زده شده است.

وی یادآور شد: در دولت های قبلی به یاد دارید که به بهانه کم بودن اختیارات رئیس جمهور و یا مباحث حاکمیت دو گانه با ولایت فقیه مرزبندی درست کردند. این انتقاد من به سه دوره هشت ساله است.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که حرکت به آینده نباید معطوف به گذشته باشد تصریح کرد: یک وقت گفتند قانون کفایت لازم را برای رئیس جمهور ندارد. خب برادر محترم اگر نداشت چرا نامزد شدید؟

مجری برنامه پرسید برخی نیز می گویند شفافیت لازم را ندارد که قالیباف در این زمینه گفت: به عقیده من شفافیت لازم را دارد البته اگر قانون نیاز به تفسیر داشته باشد شورای نگهبان مرجع تفسیر است. حالا اگر تفسیر کرد رئیس دولت نپذیرد این که سلیقه ای نیست قانون است.

وی با بیان این که به خاطر ضعف های گذشته فرصت ها را از دست دادیم بیان کرد: یا قانون را درست اجرا نکردند یا سیاست بازی کردند.

شهردار تهران با تاکید بر این که مردم باید باورشان این باشد که حضورشان و نظرشان مهم است و شنیده می شود بیان کرد: خوب نیست الان بگویند ما رای می دهیم اما معلوم نیست چه شود.

از قالیباف در رابطه اختلافات در دولت سوال شد که وی در پاسخ گفت: من اگر جایی اختلاف باشد اختلاف بر سر اجرای برنامه ها و منافع مردم خواهد بود هرگز سیاست بازی و مسائل حزبی و اختلافی نخواهیم داشت.

وی در انتقاد از سیاست بازی ها خاطر نشان کرد: امروز برخی از نامزدها را شما می بینید که هشت سال قبل در جهت مقابل اردوگاه امروزشان بودند چه اتفاقی افتاده که در اردوگاه دیگر قرار گرفته اند و ظرف 8 سال جا عوض بکنند این سیاست بازی است.

قالیباف در پاسخ به سوالی در رابطه با به نتیجه نرسیدن اقدام برای انتخاب گزینه واحد از طریق ائتلاف سه گانه اصولگرایان تصریح کرد: قبلا هم گفتم معنی ائتلاف این نیست که هر سه نفر مثل هم فکر کنند البته ما در مبانی یک طور فکر می کنیم. همچنین معتقدیم اگر کسی خلف وعده کند نمی تواند کار را پیش ببرد. دوستان الان باید پاسخ دهند. هرچند یکی از نامزدها کنار رفت.

وی ادامه داد: شاخص های ائتلاف سه گانه مشروعیت، مقبولیت و کارآمدی بود نتایج نظرسنجی ها هم مشخص است بنابراین باید تصمیم گیری شود اگر به غیر از وعده مان عمل کنیم چیزی جز سیاست بازی نیست چون که حق مبناست نه سیاست بازی.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
جمعه 24 خرداد 1392برچسب:, :: 3:59 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

خروش مردم تهران در حمایت از مدیریت جهادی+تصاویر
هواداران محمد باقر قالیباف از ساعتي پيش در سراسر کشور در میدان های اصلی شهر دور هم جمع شذه اند تا حمایت خود را از نامزد اصلح این انتخابات اعلام کنند. در تهران نيز هزاران هوادار محمد باقر قاليباف خودشان را به ميدان فلسطين رسانده اند. قاليباف هم قرار است تا دقايقي ديگر در جمع آنها حاضر شود.
شفاف:  محمدباقر قالیباف بعدازظهر امروز در اجتماع پرشور ده‌ها هزار نفر از هواداران خود در میدان فلسطین به سخنرانی پرداخت.





 
قالیباف در آغاز سخنان خود گفت: خدمت شما مردم با محبت، صبور، شهیدپرور و ولایتمدار تهران عرض خیرمقدم و تشکر دارم و همچنین به همه خانواده شهدا، ایثارگران، همسنگران و همکارانم و به همه شما مردم بامحبت و با گذشت در این شهر عرض تقدیر و خیرمقدم دارم. در یک کلام سلام به تهران و تهرانی و سلام بر ایران اسلامی. همچنین به همه هموطنان عزیزم در سراسر کشور که الان به طور مستقیم این برنامه را می‌بینند و می‌شنوند عرض ادب و احترام دارم و برای همه عزیزان آرزوی موفقیت توأم با شادابی و نشاط می‌کنم.



 
با همه مردم ایران صحبت کردم

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:, :: 21:47 :: نويسنده : ذوالفقاری

بقیه تصاویر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, :: 17:9 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

مرور کارنامه محمد باقر قالیباف/بخش نهم
طبق برنامه های دکتر محمد باقر قالیباف ؛ بررسی آمارهای سرانه فضای ورزشی کشور نشان از افزایش سرانه فضای ورزشی كشور به 0/70 مترمربع در سال 1383 دارد. اما با تعریف شاخص های جدید و به روز رسانی استانداردهای سرانه فضای وزشی بر اساس فضاهای مفید ورزشی و فضاهای خالص، این سرانه در کشور در سال 1389 به 0/39 متر مربع کاهش یافت.
شفاف: توجه به ورزش از مهمترین مشخصه های جوامع توسعه یافته است چراکه  وجود مردمی سالم و شاداب گام نخست در حرکت به سوی توسعه یافتگی خواهد بود. یکی از وظایف اصلی مدیریت شهری نیز رشد ورزش همگانی است که طی هشت سال عملکرد دکتر قالیباف بر مدیریت پایتخت ،شاهد ماندگارترین خدمات در این حوزه با تمرکزویژه برخدمت رسانی به بانوان هستیم.

طبق برنامه های دکتر محمد باقر قالیباف ؛ بررسی آمارهای سرانه فضای ورزشی کشور نشان از افزایش سرانه فضای ورزشی كشور به 0/70 مترمربع در سال 1383 دارد. اما با تعریف شاخص های جدید و به روز رسانی استانداردهای سرانه فضای وزشی بر اساس فضاهای مفید ورزشی و فضاهای خالص، این سرانه در کشور در سال 1389 به 0/39 متر مربع کاهش یافت. اين در حالي است كه علاقه مردم به ورزش های همگانی هر روز در حال افزایش است.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, :: 9:47 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

من در ديگر كانديداها آن روحيه تحول گرايي و ايجاد تغيير را مشاهده نكردم و احساس مي كنم اگر كسي به غير از قاليباف به جايگاه رياست جمهوري برسد،‌آن توان اجرايي لازم براي اداره كشور را نخواهد داشت. قاليباف مي تواند كشور ما را بعد از چند سال مديريت به يك كشور پیشرفته برساند.
استقبال پرشور مردمي از محمدباقر قاليباف به يك موج گسترده تبديل شده و هر چه به انتخابات نزديك مي‌شويم بر اين موج استقبال افزوده مي‌شود تا رفته رفته سونامی حمایت از این کاندیدای ریاست جمهوری فراگیر شود. در این خصوص دو تن از نمایندگان ادوار گذشته مجلس نیز از حمایت 432 نفر از نمایندگان ادوار مجلس از قالیباف خبر دادند.   
 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, :: 9:37 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

شوشتری در گفت‌وگو با شفاف:
رسانه های بیگانه و ایادی آنان از اقبال مردم به قاليباف در تکاپو افتاده اند زیرا آنان در هراسند که با حضور آقای قالیباف به عنوان برنده ماراتن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دوباره فرهنگ ايثار و جهاد در مديريت اجرايي حاکم شود و معادلات و برنامه های آنان مانند همیشه نقش برآب گردد.
شفاف: در طول چند ماه گذشته به طور طبیعی و البته قابل پیش‌بینی سناریوی تخریب محمدباقر قالیباف شهردار تهران و یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از سوی بی بی سی کلید زده شده است. از سوی دیگر محبوبيت نسبی و كارنامه موفق مديريتی اين نامزد انتخابات رياست‌جمهوری باعث شده تا دشمنان نظام در خارج از کشور با گرايش‌های متفاوت بر اين نكته اتفاق نظر داشته باشند كه حضور قاليباف در جايگاه رياست‌جمهوری برای آنها خطری بزرگ محسوب می شود؛ به همين دليل در پيوند پنهانی و نانوشته از طرق مختلف، تخريب چهره او را دنبال می كنند.

 اما در این میان چند سئوال مطرح می شود نخست آنکه چرا محمدباقر قالیباف هدف این تخریب‌ها قرار گرفته است؟ پاسخ اینگونه کارشکنی‌ها چیست؟ 

 
هادی شوشتری در گفت‌وگو با خبرنگار شفاف، با اشاره به تخریب مجدد محمدباقر قالیباف از سوی بی بی سی اظهار کرد: اتاق فكر رسانه هاي معاندی مانند بی بی سی فارسی  در تجزیه و تحليل هاي خود به اين نتیجه رسیده است كه محمد باقر قاليباف به دلیل محبوبیت در جامعه، به واسطه رضايت مردم از عملكردش در نيروي انتظامي و شهرداري تهران یکی از گزینه های اصلی برای ریاست جمهوری آینده است.

 
نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی، با بیان دلایل این تخریب ها تصریح کرد: رسانه های بیگانه و ایادی آنان  از اقبال مردم به قاليباف در تکاپو افتاده اند زیرا آنان در هراسند که با حضور آقای قالیباف به عنوان برنده ماراتن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دوباره فرهنگ ايثار و جهاد در مديريت اجرايي حاکم شود و معادلات و برنامه های آنان مانند همیشه نقش برآب گردد.


 

 
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، همچنین تاکید کرد که؛ سناریوی دشمنان تحمیل فضای تخریب و جنگ روانی به جای رقابت سالم در انتخابات است.

 
وی ادامه داد: بنابراین و در چنین شرایطی کاندیداها، رسانه ها و افراد انقلابی باید چنین اقداماتی را صراحتا محکوم و با این روشها مرزبندی کنند. 

 
شوشتری در ادامه یادآور شد: البته پروژه تخریب آقای قالیباف از چندماه پیش همزمان در رسانه‌هاي معاند خارج از کشور، انحراف و تحجرگرایان كليد زده شد، كوشيده شده بود با نسبت دادن موضوعات دروغ، افكارعمومی را نسبت به عملكرد قاليباف بدبين كند. این جریان‌ها اگرچه هماهنگی چندانی در بايكديگر ندارند؛ اما در عمل هدف واحدی را دنبال می كنند.

 

 
یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, :: 9:34 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

سفر قاليباف به حومه تهران
جنگ تمام شده است اما دفاع همچنان باقی است. باید با همان روحیه‌ای که در شلمچه و طلاییه ایستادیم و با همان فرهنگ جهاد و شهادت پیش رویم. راه مبارزه با آمریکا و دفاع از انقلاب جز کار کردن چیز دیگری نیست. از این رو شعار واقعی مرگ بر آمریکا یعنی کار کردن؛ اگر شعارش را بدهیم و کار نکنیم یعنی انجام وظیفه نکرده‌ایم.
شفاف: محمدباقر قالیباف بعد از ظهر امروز با حضور در اجتماع پرشور مردم اسلامشهر در محل امامزاده عقیل(ع) طی سخنانی ابراز داشت: از اینکه توفیق پیدا کردم در جمع شما مردم نجیب، شریف، ولایتمدار و شهیدپرور حضور پیدا کنم خداوند را شاکرم.

وی ضمن تبریک عید مبعث و ایام ماه شعبان گفت: در ماه خرداد هستیم که متعلق به امام و شهداست. خداوند نعمت بزرگی به همه ما عطا کرده است و باید حواس‌مان باشد که شکر این نعمت را به جا بیاوریم. بزرگترین نعمت آن است که خداوند عمرمان را در مقطعی از تاریخ قرار داده است که در سایه یک نظام اسلامی زندگی می‌کنیم. زمان زیادی گذشته، مجاهدت‌های زیادی صورت گرفته و بسیاری از شهدا در این راه مجاهدت کرده‌اند. همچنین روحانیت و مردم همه دست به دست یکدیگر دارند و در راس آن نیز امام شهدا (ره) قرار داشت که جز برای خدا کلامی نگفت و جز در راه خدا گامی برنداشت و امروز این امانت بزرگ در دست ما قرار دارد.


 

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, :: 9:25 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

ورامین در استقبال مدیریت جهادی
«چشم امید کشور، قالیباف دلاور»، «امیرکبیر تهران، برس به داد تهران»،«مطیع امر رهبر، قالیباف دلاور»، «حی علی خیر العمل، خوش آمدی مرد عمل» از جمله شعارهایی است که مردم قرچک سرمی‌دهند.
شفاف: محمدباقر قالیباف بعدازظهر امروز با حضور در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر ورامین در اجتماع پرشور جمع کثیری از خانواده شهدا، ایثارگران، شهروندان و اقشار مختلف مردم به ایراد سخنرانی پرداخت.


 

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, :: 9:20 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

وعده‌های راهبردی قالیباف به مردم در شبکه ۳
برنامه پاسخ به پرسش‌های جوانان با حضور محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم از شبکه سوم سیما هم‌اکنون در حال پخش است.
شفاف: برنامه پاسخ به پرسش‌های جوانان با حضور محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم از شبکه سوم سیما هم‌اکنون در حال پخش است.  
 
در این برنامه، قالیباف به سوالات جوانان پاسخ می‌گوید.
 
این خبر که شامل مهمترین محورهای سخنان قالیباف است، به صورت زنده به روز رسانی می‌شود.


 
* امنیت نه تنها پایه و اساس پیشرفت است بلکه اساس زندگی انسانهاست. اگر امنیت نباشد هیچ اقدام دیگری و حرکت دیگری اتفاق نخواهد افتاد. اندیشمندان بزرگی اعتقاد دارند دولتها و حکومت ها  فلسفه وجودیشان برقراری امنیت است. چون اگر امنیت نباشد هیچ حرکت سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی اتفاق نخواهد افتاد.
 
 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
جمعه 17 خرداد 1392برچسب:, :: 1:43 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

پاسخ قالیباف به جوانان
برنامه پاسخ به پرسش‌های جوانان با حضور محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم از شبکه سوم سیما هم‌اکنون در حال پخش است.
شفاف: برنامه پاسخ به پرسش‌های جوانان با حضور محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم از شبکه سوم سیما هم‌اکنون در حال پخش است.  
 
در این برنامه، قالیباف به سوالات جوانان پاسخ می‌گوید.
 
این خبر که شامل مهمترین محورهای سخنان قالیباف است، به صورت زنده به روز رسانی می‌شود.


 
* امنیت نه تنها پایه و اساس پیشرفت است بلکه اساس زندگی انسانهاست. اگر امنیت نباشد هیچ اقدام دیگری و حرکت دیگری اتفاق نخواهد افتاد. اندیشمندان بزرگی اعتقاد دارند دولتها و حکومت ها  فلسفه وجودیشان برقراری امنیت است. چون اگر امنیت نباشد هیچ حرکت سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی اتفاق نخواهد افتاد.
 
 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:, :: 2:59 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

رهبر معظم انقلاب در اجتماع عظيم و پر شور مردمي در حرم مطهر امام خميني(ره):
انبوه بي شمار مردم مومن و انقلابي از سراسر کشور، امروز با اجتماع عظيم و پرشور خود در حرم مطهر امام خميني(رض)، "وفاداري به امام" را به حبل المتين وحدت و سرافرازي ملت و مسئولان تبديل کردند، و با عزيز به عرش سفر کرده خود پيماني دوباره بستند.
شفاف: حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در اين اجتماع کم نظير، باور امام به "خدا، مردم و خود" را زمينه ساز پيروزي، تداوم و پيشرفت مقتدرانه انقلاب اسلامي خواندند و با بيان توصيه هاي مهم انتخاباتي خطاب به مردم و نامزدها افزودند: به ياري پروردگار ملت ايران ده روز ديگر حماسه اي پرشور مي آفريند و از آزمون بزرگ 24 خرداد سرافراز و سربلند بيرون مي آيد.

حضرت آيت الله خامنه اي قيام تاريخي 15 خرداد سال 42 را، مقطع بسيار مهمي در تاريخ ايران خواندند و افزودند: بعد از بازداشت امام (ره) که پس از سخنراني ايشان در سيزده خرداد 42 روي داد ، در پانزده خرداد موج عظيمي از حرکت مردمي در تهران، قم و چند شهر ديگر براه افتاد که پيوند مستحکم مردم با روحانيت و مرجعيت را به رخ حکومت طاغوت کشيد.


 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:, :: 2:48 :: نويسنده : ذوالفقاری

آيت الله العظمي جوادي آملي
اقداماتی که در شهر تهران و شهرداری انجام داده اید، بسیار مسرت بخش است. اگر کسی شهری فکر کند او همیشه شهردار خواهد بود، اما اگر کسی شهر را الگوی کشور بداند و آن را به شکلی بسازد که نمونه کشور باشد آن وقت اگر ۱۰ میلیون جمعیت شدند ۷۰ میلیون نفر باز هم کارآمدند. چون مردم نمونه مملکت اند. باید کار را به آنها بسپارند و نظارت کنند و آنها کارشان را خودشان انجام دهند مردم می توانند این کار را انجام دهند. تحریم ها هم هیچ اثری ندارد.
آيت الله العظمي مكارم شيرازي
آنچه دکترقالیباف انجام داده را تبلیغ غیر مستقیم نظام و اسلام میدانم؛ هنگامی که افراد خارجی به تهران میآیند، بادیدن این موفقیتها میفهمند اسلام برا یزندگی سالم مردم برنامه دارد. ايشان را مدیرموفقی میدانم. هم در حوزه فعالیت‌های عمرانی و آبادانی و هم در حوزه فعالیت های فرهنگی کارهای بسیار خوبی انجام شده است؛ البته انسان نباید نسبت به موفقیت های خود قانع شود، بلکه باید رشد و موفقیت تداوم داشته باشد.
آيت الله العظمي نوري همداني
آنچه شما انجام داده‌اید و کارهایی که کرده‌اید، نام آن را جز حماسه چیزی دیگری نمی‌توان گذاشت. آنچه انجام شده با توجه به گستردگی کارها و ویژگی‌هایی همانند شجاعت، قدرت و مدیریت که شما دارید، افتاده است. این اقدامات با تمام ابعاد به دنیا نشان می دهد که در نظام اسلامی ایران، افرادی هستند که توانایی اثرگذاری در همه حوزه ها را دارند. صدا و سیما و رسانه ها باید این اقدامات را برای مردم نشان دهند و آن را با گذشته مقایسه کنند تا مشخص شود در گذشته تهران چگونه بوده است و امروز چگونه است؟
آيت الله حسن ممدوحي
ابراز رضایت علمای قم از شهردار تهران به دلیل اقداماتی است که از قالیباف دیده‌اند. قالیباف انسانی مدبر، مدیر و دارای تجربه خیلی خوب در مدیریت است و تاکنون در هر عرصه‌ای که حضور داشته، موفق بوده است. تجربه خود من از قالیباف این است که ایشان در هر کجا که مشغول به فعالیت بوده اند، موفق بودند و انشالله برای همه برنامه هایی که مد نظر دارند نیز موفق باشند. نظام مدیریتی شهردار تهران نظام مدیریتی مفیدی است و انشالله در همه عرصه ها می تواند باعث موفقیت و رضایت باشد.
آيت‌الله مهدوي كني
اقدامات شهرداری بسیار خوب است و از خدماتی که دکتر قالیباف در تهران انجام می‌دهد تقدیر می‌کنم. به عنوان یک طلبه آن چیزی را می توانم تقدیر کنم که در مسیر و جهت باشد و در مسیر فرهنگ انقلابی و اسلامی که این همه برایش خون ریخته شده قرار داشته باشد. امیدوارم خدا ما را یاری دهد که تا پایان عمر ثابت قدم باشیم؛ که هر خدمتی که انجام دهیم، خدا ثواب و جزای آن را خواهد داد. من همت دكتر قاليباف را بلند می‌دانم. همت بلند دار که مردان روزگار از همت بلند به جایی رسیده‌اند.
حجت‌الاسلام تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه
شهردار تهران با احداث مساجد در پایتخت سر خیر این اقدامات مطلوب شده است. ایشان طی چند سال اخیر که شهردار پایتخت هستند بسیار زحمت کشیدند و اقدامات مطلوب گسترده‌ای در شهر به انجام رساندند. مهم است در تهران شهرسازی اسلامی به انجام رسد. امروز ما در پایتخت شاهد ساختمان هایی هستیم که سر به فلک رسیده اما ظاهرش با معماری ایرانی اسلامی مطابقت ندارد. شهر اسلامی یک محور مرکزی دارد که آن همان مسجد است.
آیت‌الله مقتدایی، مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه
امروز وقتی از تهران می‌گذریم تغییرات را در شهر کاملا احساس می‌کنیم. در تهران هم کار فراوان انجام می‌شود و هم کارها با سلیقه و مناسب صورت می‌گیرد، از همین جهت همیشه شهردار تهران را دعا می‌کنیم. کارهایی که شهرداری تهران انجام می دهد عام المنفعه است و محبوب ترین فرد نزد خدا کسی است که نفعش بیشتر به دیگران برسد و شما کارهای عام المنفعه بسیاری دارید. اینها اعمال نیک و ماندگاری است که در کارنامه انسان می ماند و همیشه نامه عمل انسان را باز نگاه می دارد.
آیت الله العظمی سبحانی
مسئولان فقط مسئول انسان ها نیستند بلکه مسئول جانداران و بقعه هایی که دراختیار مردم است نیز هستند ، دایره مسئولیت محدوده به انسان ها نیست و آنچه از فعالیت های شهرداری تهران در این زمینه رو به رشد باشد جای خوشحالی است و قطعا این موفقیت باعث افتخار نظام است. زمانی که شما مسئولیت شهرداری تهران را بر عهده گرفتید تغییرات در شهر کاملا محسوس است و باعث خیر بسیار بودید و این ها به خاطر فطرتی است که دارید. زحمات شما و سایر همکارانتان در شهرداری تهران مورد قبول خداوند بوده و هست.
آیت الله العظمی علوی گرگانی
آنچه ما مطلع هستیم و از هر گروهی درباره فعالیت های شهرداری پرسیدیم، صحبت از تدبیر و خدمات چشمگیر است.تهران را نمی توان با شهری که قبلا بود مقایسه کرد چون طرح جامعی نداشت، ‌راهها درست نبود و مشکلات بسیاری پیش پای مردم بود، ‌اما از حسن تدبیر مسئولان شهرداری، ‌خوشبختانه تهران چهره جدیدی به خود گرفته و این تغییرات تاثیر زیادی در پیشبرد کارهای کشور و اقتصاد کشور و غیره دارد. شاید خیلی ها این فعالیت هایی را که شما انجام داده اید انجام می دهند اما ممکن است در راه خدا نباشد.
آیت الله العظمی وحید خراسانی
هر مسئولی که به کاری مشغول است باید نسبت به آن کار اشراف داشته باشد، شهردار یعنی دارنده شهر و خواه ناخواه جنبه صاحب شهر را دارد، شهر یعنی مجمع اجتماع بشر، ‌یعنی مجموعه انسان ها که انسان ها از جوهر عقل گرفته شده که این جوهر اساس انسانیت است؛ ‌در این صورت شهردار که مقام سیطره در شهر را دارد به عنوان صاحب شهر است و تمام افراد عائله او محسوب می شوند. خوشبختانه از زمانی که شما مسئولیت شهرداری تهران را بر عهده گرفتید تغییرات بسیاری در شهر به وجود آمده است.
۱ ۲ ۳  

دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:, :: 15:40 :: نويسنده : ذوالفقاری

کارنامه دکتر قالیباف در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:, :: 15:28 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

آیت‌الله حسن رمضانی از علامه حسن‌زاده آملی نقل می‌کند که؛ زمانی ایشان (علامه حسن زاده آملی) می‌فرمود اگر اسم کار من را لوس‌بازی نمی‌‌گذاشتند و اگر تلقی خوشی صورت می‌‌گرفت و مصون بود از تلقی‌های ناخوش، من این کتاب عیون مسائل نفس را که در مسائل نفس است و کتاب مهمی است و کتاب سر پیری من است، مال ایام جوانی‌‌ام نیست، یعنی یک عمر کار کرده‌ام و حاصلش این شده است، اسم این کتاب را می‌گذاشتم «عیون خمینی».
یکی از کتاب‌های مهم علامه حسن‌زاده آملی، کتاب «عیون مسائل نفس» است که علامه می‌خواست نام این کتاب را «عیون خمینی» بگذارد.
 
 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:علامه آملی , امام راحل , :: 15:8 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

قاليباف در جمع مردم زاهدان:
محمدباقر قالیباف گفت:اگر در حماسه سیاسی تشخیص شما، تقدیر الهی و خیر من در این باشد که خدمتگزاری شما را انجام دهم، شما مطمئن باشید دولتی تشکیل می‌دهیم که اگر اقوام، کشاورزان، اصناف، جوانان، کارگران و افراد ساکن در مناطق روستایی و مرزی به آن نگاه کردند احساس کنند که خودشان را در دولت می‌بینند.
شفاف: قاليباف صبح امروز وارد استان سيستان و بلوچستان شد و در فرودگاه شهر زاهدان مورد استقبال پرشور مردم اين شهر قرار گرفت.

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:, :: 11:23 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

محمدباقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در برنامه انتخاب ایرانی در شبکه جهانی جام جم، طی سخنانی گفت: این برنامه فرصتی برای من است که دغدغه های شما را از طریق امواج بشنوم و از این فرصت استفاده کنم که با دوربین، دغدغه‌های خودم را که جزو دغدغه‌های شماست، بیان کنم البته این کار ...
شفاف: محمدباقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در برنامه انتخاب ایرانی در شبکه جهانی جام جم، طی سخنانی گفت: این برنامه فرصتی برای من است که دغدغه های شما را از طریق امواج بشنوم و از این فرصت استفاده کنم که با دوربین، دغدغه‌های خودم را که جزو دغدغه‌های شماست، بیان کنم البته این کار منوط به این است که در دولت، خدمتگزار شما باشم.

 


ادامه مطلب ...
دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:, :: 11:21 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

 

اولین مناظره انتخاباتی 8 نامزد ریاست‌جمهوری با موضوع اقتصادی
اولین مناظره انتخاباتی ۸ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با موضوع اقتصادی هم‌اکنون در حال پخش است.
شفاف: اولین مناظره انتخاباتی 8 نامزد ریاست‌جمهوری با موضوع اقتصادی و با اجرای مرتضی حیدری از ساعت 16 امروز آغاز شده و هم‌اینک در حال پخش است.

محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، حسن روحانی، محمدرضا عارف، علی‌اکبر ولایتی، محسن رضایی، غلامعلی حداد عادل و محمد غرضی در این مناظره حضور دارند.



 
مهمترین محورهای سخنان 8 نامزد ریاست‌جمهوری به شرح زیر است:

* حیدری، مجری برنامه: بینی و بین‌الله به جز من و رئیس سازمان و 2 تن از مدیران ارشد صداوسیما، کسی از سوالات خبر ندارد.

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, :: 5:52 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

قالیباف و پدرش در لباس رزم



 

قالیباف و پدرش در گذر زمان


 
برچسب ها: قالیباف ، پدرش ، جنگ ، عکس
جمعه 10 خرداد 1392برچسب:, :: 1:43 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

مهمترین محورهای سخنان قالیباف در گفت‌وگوی ویژه خبری
قالیباف در برنامه گفت وگوي ويژه خبري حضور يافت تا ديدگاه خود را به صورت شفاف براي مخاطبان خود بيان كند.وي در اين برنامه به مسائلي چون دلايل اصلي اش براي حضور در عرصه انتخابات، چگونگي رفع مشكلات و نا بساماني هاي اقتصادي پرداخت و مواضع خود را درباره سياست خارجي بيان كرد.
 شفاف:محمدباقر قالیباف کاندیدای ریاست جمهوری سه شنبه شب در برنامه گفت وگوي ويژه خبري حضور يافت تا ديدگاه خود را به صورت شفاف براي مخاطبان خود بيان كند.وي در اين برنامه به مسائلي چون دلايل اصلي اش براي حضور در عرصه انتخابات، چگونگي رفع مشكلات و نا بساماني هاي اقتصادي پرداخت و مواضع خود را درباره سياست خارجي بيان كرد.

 

چرا آمده ام؟

وی در ابتداي سخنان خود درباره دغدغه اصلي اش براي حضور در ميدان رقابت انتخابات گفت: نكته اي كه بنده در اين موضوع بايد مطرح كنم اداي دين است. اینجانب یک شهروند از جامعه بودم که عقبه قدرت و ثروت نداشتم، من به لطف ملت و انقلاب و برکت امام راحل و شهدا و برای ادای دین آمدم و امشب و در اینجا و در حضور ملت که مدیون آنها هستم، آمده‌ام تا ادای دین کنم. انقلاب اسلامي لطف بزرگي از سوي خدا بود تا ما بتوانيم امروز در سايه انقلاب زندگي كنيم اما اين نظام امروز مشكلاتي دارد كه با روحيه و ديني كه دارم خواستار كمك به رفع آن هستم.

قالیباف گـفت: امروز همه مردم ما اين را مي شنوند كه ايران منابع انساني زيادي دارد، درست است، ما نيروهاي جوان و نخبگان جواني داريم و در حوزه منابع طبيعي و منابع مادي بهشت معادن را داريم اما اين سوال در ذهن مردم ايجاد مي شود كه با توجه به همه اين نعمت ها و امكانات و سرمايه هاي زياد چرا بايد با مشكلاتي مواجه باشيم و كارنامه قابل قبول و قابل دفاعي در عرصه اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي نداريم.

وی با بیان اینکه بي انصافي است كه بگوييم زحمتي كشيده نشده، تاكيد كرد: در دروان سازندگي آغاز پروژه هاي بزرگ بعد از ركودي كه در دوران جنگ شاهد آن بوديم زده شد و زير ساختهاي بزرگي در دوره جناب آقاي هاشمي رفسنجاني انجام شد.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, :: 2:58 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

سخنان صادقانه قالیباف با مردم در برنامه «با دوربین»
برنامه «با دوربین» با حضور محمد باقر قالیباف از شبکه اول سیما آغاز شد. حرف هایی که می زنم به عنوان یک امانت نزد ملت ایران بماند و با این با مردم کار خواهم داشت و شما هم با این حرف ها با من کار خواهید داشت.
شفاف: برنامه «با دوربین» با حضور محمد باقر قالیباف، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از شبکه اول سیما آغاز شد. مهمترین محورهای سخنان قالیباف در این برنامه به‌ شرح زیر است:


 

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, :: 2:51 :: نويسنده : ذوالفقاری



بقیه تصاویر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, :: 2:48 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

قالیباف در جمع مردم قم:
قالیباف در قم در اجتماع مردم قم با اشاره به اینکه اسلام منهای روحانیت معنا ندارد،گفت :طعم شیرین حماسه اقتصادی را به مردم می چشانم. انقلاب اسلامی امانت بزرگ الهی در دست ماست و باید بدانیم که خداوند با قرار داد عمر ما در این مقطع از زمان، بر سر ما منت گذاشته است.
شفاف: محمد باقر قالیباف در اجتماع پرشور مردم قم  با اشاره به تلاقی ماه رجب و خرداد و مناسبت های این دو ماه، اظهارکرد: خرداد یادآور مجاهدت های مردم این سرزمین و آزادسازی خرمشهر است و از سوی دیگر سالگرد رحلت امام راحل است، کسی که جز در راه خدا گام برنداشت و جز کلام خدا، چیزی نگفت.

وی افزود: انقلاب اسلامی امانت بزرگ الهی در دست ماست و باید بدانیم که خداوند با قرار داد عمر ما در این مقطع از زمان، بر سر ما منت گذاشته است.  صدها سال مسلمین  وشیعیان در آرزوی چنین حکومتی بوده اند و خداوند در این مقطع اراده اش بر استقرار این نظام و زندگی در سایه ولایت تعلق گرفته است.


 

شهردار تهران با اشاره به اینکه نعمت ها را باید شکر کرد، تصریح کرد: شکر نعمت انقلاب اسلامی این است که آن را به درستی حفظ کنیم.

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, :: 2:45 :: نويسنده : ذوالفقاری
سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, :: 1:41 :: نويسنده : ذوالفقاری

فکر می‌کنید سرانه فضای سبز پایتخت کشورمان تا همین چند سال قبل چقدر بود؟ سهم هر شهروند تهرانی از فضاهای سبز تهران در سال 84 حدود 9 مترمربع بود که با استانداردهای جهانی فاصله قابل توجهی داشت، اما حالا این عدد به 15 مترمربع رسیده است.

شفاف: اگر از خیر چند پارک بزرگ و قدیمی پایتخت که در نقاط مختلف جا خوش کرده‌ بگذریم، مساحت و سرانه فضای سبز تهران تا همین چند سال قبل، چندان مطلوب به نظر نمی‌رسید. انگار شهروندان پایتخت‌نشین دیر زمانی بود که با دود و ترافیک و ازدحام خو گرفته‌ بودند و نجوای طبیعت را کمتر می‌شنیدند.

اما حالا دیگر نمی‌توان این حرف‌ها را درباره پایتخت کشورمان زد؛ هم سرانه‌ فضای سبز به استانداردهای جهانی رسیده و هم امکانات و تجهیزات خوبی در پارک‌ها و بوستان‌های شهری برای شهروندان مهیا شده است.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:, :: 11:41 :: نويسنده : ذوالفقاری

امام جمعه يزد خطاب به قاليباف گفت:سوابق کاری شما در شهرداری و همچنین اقدامات شما را در تاسیس خانه های قرآنی و مساجد دیده ام. احساس می کنم اگر شرایط محقق شود، حرکت بزرگی خواهید داشت.
شفاف: محمد باقر قالیباف امروز صبح وارد شهر یزد شد و مورد استقبال چشمگیر مردم این شهر قرار گرفت. مردم با شعار «قالیباف رزمنده رئیس جمهور آینده»، «مالک اشتر علی فدایی سید علی» از وی استقبال کردند.مردم یزد در ابتدای ورود قالیباف به شهرشان، بر گردن وی شال ترمه که از لباس‌های محلی یزد است، انداختند.
 
قالیباف پس از ورود به یزد به سمت گلزار شهدای یزد رفت تا مثل همیشه در سفرهای استانی خود ابتدا به مقام والای شهدا ادای احترام کند.

وی بر مزار سرداران شهید سید محمد ابراهیمی سریزدی و حسن دشتی از فرماندهان تیپ الغدیر یزد حاضر شد و سپس بر مزار شهید محمد منتظر القائم فرمانده شهید سپاه یزد در صحرای طبس و برادران شهید سید محمد و سید رضا پاک نژاد از شهدای حادثه هفتم تیر رفت. قالیباف همچنین بر سر مزار شهیدان  حمید قصیری، محمد علی دانش مقدم،سید جعفر میر جلیلی و عباس فتحی نژاد حاضر شد و به آنها ادای احترام کرد.

سردار مهدی فرهنگ دوست مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد و جمعی از رزمندگان و خانواده‌های شهدا قالیباف را در گلزار شهدا همراهی می کردند.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:, :: 11:38 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 485
بازدید کل : 55458
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1