سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی
 
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران که 10 سال مسئولیت سپاه حفاظت از مقام معظم رهبری را بر عهده داشته و از نزدیک‌ترین افراد به ایشان است، ناگفته‌ها و تحلیل‌های خود از حوادث سال 88 و برخی مسائل سیاسی دیگر را بیان کرده است.
 
خبرگزاری ایسنا: مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران که 10 سال مسئولیت سپاه حفاظت از مقام معظم رهبری را بر عهده داشته و از نزدیک‌ترین افراد به ایشان است، ناگفته‌ها و تحلیل‌های خود از حوادث سال 88 و برخی مسائل سیاسی دیگر را بیان کرده است.

سایت «مشرق» در ادامه نوشت: در مقدمه گفت‌وگوی مجله «رمز عبور» با سردار محمدحسین نجات، آمده است: خود را این گونه معرفی می‌کند؛ اول انقلاب 23 ساله بودم. اول جزو گروه‌های هفت‌گانه بودیم که سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی را تشکیل دادیم. ما جزو گروه منصورون بودیم و بهزاد نبوی و ... جزو گروه امت واحده با آقای صادق نوروزی و رفقای دیگرشان بودند.

 من در بخش تدوین ایدئولوژی سازمان کار می‌کردم و کمیته اقتصادی سازمان را عهده‌دار بودم. قضایای کردستان که پیش آمد به اتفاق یکی دو نفر از دوستان مسئول پیگیری مسائل کردستان شدیم. مجاهدین انقلاب در آن موقع در خط امام بود و دغدغه‌های نظام برایش اهمیت داشت. ما به اتفاق رفقا طرحی تهیه کردیم و به ذهنمان رسید امنیت در کردستان توسط خودم مردم کرد قابل پیاده شدن هست، یعنی مردم کرد با گروهک‌ها نیستند. بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
سه شنبه 17 تير 1393برچسب:فتنه 88,دفتر رهبری , سرخس, :: 17:30 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 55600
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1