سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

 

آیت الله العظمی جوادی آملی :«پیشرفت و عدالت» وجه بارز عملکرد شهرداری است/ از دین و خرد جمعی به خوبی بهره گرفته‌اید



ادامه مطلب ...

محمد نبی حبیبی: ائتلاف بزرگ اصولگرایی با محوریت روحانیت می‌تواند به یک کاندیدا برسد

کد مطلب: 64086
تاریخ انتشار:پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۲
 

 

 

 

 

 

محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی صبح امروز در همایش سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری با عنوان نگاه به آینده که در مجتمع فرهنگی آموزشی رفاه برگزار شد، اظهار داشت: در جریان اصولگرایی در دوره‌هایی از انتخابات این آسیب جدی وجود داشت که به علت تعدد نامزدها رای این جریان در یک حوزه انتخابیه شکسته شده بود.
 


ادامه مطلب ...

 

باهنر خبر داد: انتخاب نامزد نهایی ائتلاف ۳+ ۲ بر اساس نتایج نظرسنجی​ها

انتخابات - سازوکار رسیدن به وحدت در میان باهنر،متکی، آل​اسحاق، ابوترابی​فرد و پورمحمدی، منحنی مقبولیت در نتایج نظرسنجی​هاست.



ادامه مطلب ...

 

 

 

 

مناظره سیاسی اسدالله بادامچیان و حسین مرعشی به مباحث ایدئولوژیک کشید/ مرعشی: اسلام بزرگتر از آن است که نظام سیاسی و اقتصادی داشته باشد/ بادامچیان: تفکر لیبرالی، کشور را به بیراهه می‌برد22

احزاب و شخصیت‌ها - نخستین 'مناظره آنلاین' که قرار است در روزهای آتی نیز در باره موضوعات مختلف برگزار شود روز یکشنبه اجرا شد.

نسرین وزیری –رضا الیاسی: حسین مرعشی و اسدالله بادامچیان اعضای شورای مرکزی دو حزب کارگزاران سازندگی و موتلفه اسلامی، با سلام و علیکی گرم، دور میز مناظره خبرآنلاین نشستند و با شوخی‌هایی سیاسی سخنانشان را آغاز کردند. {اینجا} مناظره‌ای که با لبخند طرفین آغاز شد، اگرچه به «انگلیسی و آمریکایی» خواندن نگاه مرعشی به رقابت احزاب و «شوروی‌»ای بودن نگاه بادامچیان به فعالیت تک حزبی انجامید، اما نهایتا به بوسه مهمان اصلاح طلب بر پیشانی مهمان اصولگرای کافه خبر ختم شد و پایانی خوش را رقم زد.
شما را به خواندن مشروح مناظره‌ دو ساعته این دو چهره سیاسی با سوابق پارلمانی و اجرایی مختلف، دعوت می کنیم:



ادامه مطلب ...
سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:سرخس , مناظره, بادامچیان, مرعشی, :: 17:38 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

 

توصیه‌های انتخاباتی اعضای جامعتین به نامزدهای ریاست جمهوری

انتخابات - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:

برخی از اعضای جامعتین طی توصیه‌هایی به کاندیداهای انتخابات آینده اعلام کردند: انتخابات ریاست‌جمهوری عرصه شایسته سالاری است، افرادی که قصد حضور در این میدان را دارند اما می‌دانند که رای و پایگاه اجتماعی ندارند از حضور منصرف شوند و به دولت آینده و فردی که میزان رای آوری بالایی دارد، کمک کنند.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:سرخس, قالیباف, انتخابات , جامعه روحانیت مبارز, :: 14:41 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

 

توصیه‌های انتخاباتی اعضای جامعتین به نامزدهای ریاست جمهوری

انتخابات - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:

برخی از اعضای جامعتین طی توصیه‌هایی به کاندیداهای انتخابات آینده اعلام کردند: انتخابات ریاست‌جمهوری عرصه شایسته سالاری است، افرادی که قصد حضور در این میدان را دارند اما می‌دانند که رای و پایگاه اجتماعی ندارند از حضور منصرف شوند و به دولت آینده و فردی که میزان رای آوری بالایی دارد، کمک کنند.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:سرخس, قالیباف, انتخابات , جامعه روحانیت مبارز, :: 14:41 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

a08afe6ee4b67e4add2688c9de5d7b65.jpg

شهردار تهران گفت: دفاع از انقلاب و نظام مختص دوران دفاع مقدس نیست ،

شهردار تهران گفت: دفاع از انقلاب و نظام مختص دوران دفاع مقدس نیست ، بلکه مردم در دوره کنونی هم به رغم مشکلات اقتصادی و ندانم کاری ها و اختلافاتی که میان مسوولان ایجاد می شود ، به برکت انقلاب ، نظام و ولایت همیشه در صحنه هستند.

 

 

به گزارش سرویس«شهری» ایسنا، محمدباقر قالیباف در مراسم افتتاح 218 پروژه شهری مناطق 14 ، 15 و 16 شهر تهران که با حضور آیت الله وحید گلپایگانی نماینده ولی فقیه در جنوب شرق تهران، صبح امروز در منطقه 15 برگزار شد اظهار کرد: اگر امروز توفیق مسوولیت داریم، افتخارمان این است که خودمان را تربیت شده فرهنگ مسجد و روحانیت می دانیم و از روزی که پا به جامعه گذاشته ایم با فرهنگ روحانیت، مسجد و دین مانوس بوده و هرچه در زندگی داریم مدیون این تربیت است .



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:سرخس, فالیباف , انتخابات, :: 20:4 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

شهردار تهران در همایش ملی باز مهندسی و ارتقاء تکنولوژی بازار کشاورزی: مشکلات اقتصاد کشور با تدابیر صحیح مدیریتی قابل حل است +گزارش تصویری

همایش بازار کشاورزی

مردعمل:شهردار تهران با اشاره به برخی چالش های مدیریتی اقتصاد کشور گفت : بسیاری از مشکلات اقتصاد کشور با تدابیر صحیح مدیریتی قابل حل است .



ادامه مطلب ...

 

مروری بر کارنامه «خدمات شهری» دکتر محمدباقر قالیباف

tehran2

مرد عمل: دکتر محمدباقر قالیباف در سال ۱۳۸۴ با رای شورای شهر تهران به عنوان هفتمین شهردار پس از انقلاب پایتخت برگزیده شد. قالیباف در همان دوران یک ساله فعالیتش توانست به فعالیت های عمرانی گوناگونی بپردازد که مهمترین اقدام وی در همان سال اول به پایان رساندن تونل ۲ کیلومتری رسالت بود که در اولین سال فعالیت مدیریتی او به بهره برداری رسید. وی همچنین در سال ۱۳۸۷ برابر با سال ۲۰۰۸ میلادی از طرف سایت شهرداری‌های جهان به عنوان هشتمین شهردار برتر دنیا معرفی شد.

احداث روز شمار در پروژه های شهری و همچنین خوش قولی و وفای به عهد در افتتاح به موقع طرحها براساس زمان شمار، یکی از مهمترین ابتکارات و اقدامات قالیباف در مدیریت شهری تهران بود، امری که رضایت مردم را نیز درپی داشته است.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:سرخس, قلیباف مرد عمل, شهرداری تهران, :: 11:58 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

مشروح گزارش جمعیت ایثارگران: عملکرد قالیباف در فتنه مثبت بود / براساس گزارش نهادهای امنیتی مسئول، شهرداری تهران در مقابله با فتنه و فتنه گران در بین سه دستگاه اول کشور قرار دارد/ کسانی که در فتنه ۸۲ دنبال ثروت میلیاردی بودند، دفاع محکم قالیباف را به یاد بیاورند

ghalibaf-isargaran

مرد عمل: حدود شش ماه بعد از انتخابات سال ۸۸، یکی از خبرنگاران بی بی سی با عصبانیت گفته بود که ما وقتی در تهران بودیم و مطلع می شدیم که تجمع و اعتراضی شب گذشته در خیابانی رخ داده وقتی صبح روز بعد برای تهیه گزارش به آن محل می رفتیم اثری از تخریب ها و اتفاقات شب گذشته نبود. حتی شیشه های فروشگاههای شخصی که توسط آشوبگران شکسته شده بود شبانه توسط عوامل شهرداری تعویض شده بود.



ادامه مطلب ...

 

سخنان قالیباف در جمع خانواده شهدا: ملتی که در مسیر ولایت و شهدا باشد شکست ناپذیر است/ شهدا مسلمین و اسلام را عزت دادند

ghalibaf-khanevade-shohada
مرد عمل: شهردار تهران تصریح کرد: در عصر غربت مهدویت و در عصر غربت اسلام به برکت خون شهدا و فرزندان شهید شما ، هم مسلمین عزت یافتند و هم اسلام مجددا احیا شد .
محمدباقر قالیباف افزود: یقین داریم تا زمانی که در مسیر امام(ره) و شهدا هستیم و فرهنگ جهاد و شهادت در این کشور وجود دارد ، هیچکس هرگز نخواهد توانست بر این مملکت و ملت صبور و با گذشت ما چیره شود.


ادامه مطلب ...
دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:سرخس, قالیباف, مرد عمل, خانواده ی شهدا, :: 11:22 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

«مرد عمل» آری و به این دلایل// «معجزه هزاره سوم» و مقدس سازی مطلقاً ممنوع!

2مرد عمل

مرد عمل: عمل و عمل گرایی، یکی از بارزترین ویژگیهای شخصیتی و مدیریتی دکتر محمدباقر قالیباف محسوب می شود. به گزافه نگفته ایم، اگر بگوییم مهمترین و بارزترین ویژگی مدیریتی دکتر قالیباف، تلاش در جهت به فعلیت رساندن وعده ها و تحقق آنها بوده است. آنچنان که بسیاری از صاحبنظران سیاسی و افکار عمومی کشور نیز از «مدیریت عملگرا» به عنوان یکی از مهمترین رویه های کاری محمدباقر قالیباف یاد می کنند.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:سرخس , قالیباف, مردعمل, :: 11:7 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

چرا در فضای سیاسی کار به جایی می رسد که رهبر معظم انقلاب می فرمایند: "این کار خلاف قانون، خلاف شرع و خلاف اخلاق است". نگرانی ما از شکل گیری و دامن زدن به فضای سیاسی آلوده به اینگونه بحث ها است وگرنه مگر یک مجموعه، نظام، جامعه و فردی که ادعای یک حرکتی می کند و بخواهد در عرصه داخلی و بین المللی وارد شود، آیا می تواند بگوید که من از سیاست بدم می آید؟
قالیباف: دوران «بگم بگم» گذشته است/ مشکلات اقتصادی ریشه در سیاست‌زدگی دارد
 
 
 

اقتصادايران آنلاين:شهردار تهران درباره وارد کردن برخی اتهامات به وی از سوی رسانه های منتسب به دولت، گفت: اگر کسی ثابت کرد که قالیباف حتی فعالیت اقتصادی شخصی مباح انجام می دهد، بنده می‌پذیرم، ضمن این که معتقدم دوران «بگم بگم» دیگر تمام شده است.
 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:سرخس, قالیباف, بگم بگم, :: 10:7 :: نويسنده : ذوالفقاری

هدف اصلی غرب از تحریم قرار دادن مردم مقابل نظام است"

تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۹
آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه هدف اصلی تحریم ها رو در رو قرار دادن مردم مقابل نظام اسلامی است، گفت: امید غربی ها این بود که با فشار بر مردم، آنها مقابل نظام قرار گیرند اما حضور مردم در ۲۲ بهمن نشان داد که مردم به نظام و اسلام پایبندند و به تعبیر من مشت محکمی بود که به دهان دشمنان کوبیدند.

به گزارش مهر، آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران در نماز جمعه امروز تهران طی سخنانی به دیدار رئیس و اعضای خبرگان رهبری با رهبر انقلاب اشاره کرد و خطاب به نمازگزاران تهرانی گفت: سخنان مقام معظم رهبری بسیار مهم بود و توصیه می کنم تمام بیانات مقام معظم رهبری را به دست آورده و مورد توجه و عمل قرار دهید.
 


ادامه مطلب ...
جمعه 18 اسفند 1391برچسب:سرخس, قالیباف, :: 18:15 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

باید مراقب باشیم چرا که باید کسانی سرکار بیایند که اولویتشان اسلام باشد نه ایرانی بودن، اینکه شعار ایران بدهند این شعار بهایی‌ها هم هست.

 

 

 

 

 

تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۳
آیت‌الله مصباح یزدی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در همایش «استقامت رمز پیشرفت» با بیان اینکه دنیا نظام جمهوری اسلامی ایران و حکومت اسلامی ایران را به نام ولایت فقیه می‌شناسد، تأکید کرد: دستهایی در کار است تا این عنصر اصلی حکومت اسلامی که به برکت خون شهدا حاصل شده را کمرنگ کند؛ می‌گویند ولایت فقیه همان است که در قانون آمده در حالیکه باید بدانند قبل از پیروزی انقلاب ولایت فقیه بوده که نظام سابق را سرنگون کرد.

به گزارش انتخاب، وی با اشاره به ممکن بودن اصلاح قانون اساسی گفت:‌آنها که می‌گویند ولایت فقیه همانی است که در قانون آمده باید پاسخ بدهند که اگر قانون اساسی اصلاح شد و این ماده مهم حذف شد، آیا قائل به ولایت فقیه نخواهند بود.

 


ادامه مطلب ...
جمعه 18 اسفند 1391برچسب:سرخس, قالیباف, آیه الله مصباح, :: 18:10 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

حضور قالیباف در خبرگزاری دانشجو و پاسخ به سوالات خبرنگاران+ ویدئو

ghalibaf-khabargozari1

مرد عمل: شهردار تهران روز گذشته در خبرگزاری دانشجو، وابسته به سازمان بسیج دانشجویی حضور یافت و ساعاتی را ضمن بازدید از بخش های مختلف این خبرگزاری به عمده ترین سوالات خبرنگاران این خبرگزاری پاسخ داد.

عمده ترین سوالات خبرنگاران از دکتر محمدباقر قالیباف، پیرامون حضور قالیباف در ائتلاف ۲+۱ موسوم به ائتلاف سه گانه یا فراگیر اصولگرایان و نقاط ضعف شهرداری تهران در بخش های فرهنگی بود؛ که شهردار تهران ضمن پاسخگویی به این سوالات کارنامه ای مختصر از فعالیتهای شهرداری تهران در دوره مدیریتی خود در بخش فرهنگی را ارائه کرد.

برای دیدن ویدئو کلیپ حضور قالیباف در خبرگزاری دانشجو لینک زیر را کلیک کنید:

ghalibaf khabargozari daneshjoo

پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:سرخس, قالیباف, انتخابات, :: 18:58 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

 

تهران ، بزرگترین کلان شهر دنیا که به شبکه جهانی جوامع ایمن پیوست/ پیام شهردار تهران به مناسبت الحاق کلان شهر تهران به شبکه جهانی جوامع ایمن

شهرایمن
 


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:سرخس, قالیباف, انتخابات, :: 18:55 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

 

به بهانه شبه نقد رسانه گروه پایداری بر سخنان اخیر قالیباف: آیا رویکرد مدیریت جهادی، ادامه رویکرد دولتهای سازندگی و اصلاحات است؟

ghalibaf-geli
 


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:سرخس, قالیباف ائتلاف2+1, نشست خبری, :: 18:51 :: نويسنده : ذوالفقاری

 رد عمل :آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار مدیران ارشد دینی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: کارهایی که توسط شهرداری در تهران انجام شده است وجه فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نمایان می کند و ایجاد شهرهای دینی در کشورمان را نوید می‌دهد.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی مرجع عالیقدر تقلید در دیدار با مدیران ارشد فرهنگی و مذهبی شهرداری تهران حجج الاسلام عبدالمقیم ناصحی رییس مرکز امور دینی، امرودی قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی همچنین دکتر موذن رییس شورای مشاوران شهردار تهران گفت: کلمه اسلامی در عبارت جمهوری اسلامی ایران تاکید بر نظام فرهنگی دارد و فرهنگ را همراه خود می آورد و آن فرهنگ اسلام است . اگر به مسایل سیاسی و اقتصادی مردم بپردازیم فقط به وجه جمهوری بودن آن توجه کرده ایم و بعد فرهنگی نظام فراموش شده است.

 


ادامه مطلب ...

 طی استفتائی، نظر رهبر معظم انقلاب و حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی و سیستانی درباره تشرف حج تمتع و عمرده مفرده در شرایط کنونی اخذ شد.

 
چندی است ایمیل‌ها و پیامکی‌هایی از سوی اشخاص مختلف منتشر می‌شود که شیعیان به جای رفتن سفر حج و تقویت پادشاهان و دولت عربستان در اقتصاد -که بخشی از آن در راستای اعمال معاندانه علیه شیعیان هزینه می‌شود- با زمینه‌سازی در فرصت شغلی، ساختن مدرسه، احداث بیمارستان و ... به کشور خودمان کمک کنند.
 


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:, :: 18:10 :: نويسنده : ذوالفقاری

 وزیر اطلاعات گفت: فردی که همه شبکه‌های ضدانقلاب در داخل و خارج به دنبال کاندیداتوری وی هستند بدهی‌های زیادی به ملت ایران دارد و صرف سوابق مسئوليت وي در گذشته نمی‌تواند پرونده گذشته وی را به دست فراموشی بسپارد.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:سرخس, قالیباف, انتخابات, :: 18:2 :: نويسنده : ذوالفقاری

 به گزارش نیمروز به نقل از تسنیم، محمدباقر قالیباف عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان در نشست سراسری ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان با بیان اینكه در دوران دفاع مقدس و صحبت با رزمندگان تمام حرف ما این بود كه شكر همه نعمت‌های خداوند را به جای آوریم، گفت: خداوند عمر ما را در مقطعی از زمان قرار داده كه در سایه نظام اسلامی و ولایی هستیم.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:سرخس, قالیباف, انتخابات, :: 17:31 :: نويسنده : ذوالفقاری

 جایگاه آیت‌الله جنتی در نظر امام و رهبری



ادامه مطلب ...
دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:ایه الله جنتی, :: 3:39 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

پراید کیلویی چند؟
با تمام خدماتی که دولت های نهم و دهم برای ملت داشتند، اما دکتر احمدی نژاد در این هفت سال و اندی کمتر زمانی در مقام یک مدیر اجرائی سخن گفته است. یا در مقام اپوزیسیونی رادیکال صدر و ذیل مملکت را به باد انتقاد گرفته، یا ...


ادامه مطلب ...
یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:سرخس, قالیباف,پراید کیلویی چند, :: 4:28 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

نكته بسيار مهم ديگر در اين ميان، تغيير پايه ارتباط رسانه‌اي رييس جمهور با افكار عمومي از رسانه‌هاي داخلي و ديدارهاي چهره به چهره در سفرهاي استاني به تمركز بر...
سرويس سياسي تعامل- پس از اينكه تحليلگران از نزديك شدن حلقه دولتي موسوم به حلقه انحراف به جريان فتنه خبر دادند، رويكرد اصحاب اين حلقه به رنگ سبز گمانه ها را تقويت نمود. به گونه اي كه رسانه حلقه انحراف با ذوق زدگي از رنگ كت ليدر حلقه تمجيد كرد.(اينجا) و(اينجا)


ادامه مطلب ...
یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:سرخس,قالیباف, حلقه انحرافی,فتنه سبز, :: 4:4 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

سخنان و بحث‌های آقای احمدی‌نژاد درباره بهای خودرو، بحث‌های پوپولیستی و غیر کار‌شناسی است. من نمی‌خواهم از خودرو‌سازان دفاع کنم، بلکه می‌خواهم از حق و حقیقت دفاع کنم. بهتر است آقای رئیس‌جمهور واقعیت را به مردم بگوید. چه دلیلی دارد که وی می‌گوید قیمت خودرو باید پایین بیاید؟ زمانی که پراید به بیست میلیون تومان می‌رسد، رئیس دولت نمی‌تواند وزیر خود را بازخواست کند؟ نمی‌تواند از وی توضیح بخواهد و دلیل این افزایش قیمت‌ها را بخواهد؟

خودروسازان جرأت نمی‌کنند در برابر سخنان آقای رئیس‌جمهور صحبت کنند‌
آیا نمی‌توان با همین امکانات خودروی با کیفیت تولید کرد؟ چرا این کار انجام نمی‌شود؟


آقای رئیس‌جمهور، شما هفتاد هزار تومان به مردم عیدانه دادید؛ اما پسته‌ای که مردم برای عید می‌خواهند بگیرند هفتاد هزار تومان است. مردم ایران از همه قشرها از رئیس‌جمهور می‌خواهند این پول‌ها به آن‌ها داده نشود، ولی به جای آن قیمت‌ها و تورم را به وضعیت آغاز به کار خود برگرداند.

آقای رئس‌جمهور بنده به عنوان یک بازنشسته دولت اعلام می‌کنم که حاضرم از حقوق بازنشستگی من کم کنید، ولی تورم ده سال پیش را به ما هدیه بدهید. همه کارمندان دولت و کارگران راضی هستند که از حقوقشان کم شود، ولی تورم به روال گذشته با
 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:سرخس,قالیباف, :: 3:54 :: نويسنده : ذوالفقاری

جزئیات نظرسنجی یک مرکز افکارسنجی‌‌ معتبر درباره انتخابات ۹۲
جزئیات نظرسنجی یک مرکز افکارسنجی‌‌معتبر درباره انتخابات ۹۲ نتایج نظرسنجی انجام‌ شده توسط یک مرکز معتبر افکارسنجی بیانگر آن است که ۴ ماه مانده تا انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، حدود ۶۶درصد مردم آماده مشارکت در این آزمون ملی بوده و ۴۳ درصد پاسخگویان نیز ائتلاف اصولگرایان را گزینه مطلوب خود ذکر کرده‌اند.
درخواست جامعه روحانیت از کاندیداها برای توجه به نظرسنجی / با کاندیداها دیدار می‌کنیم
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه توصیه جامعه روحانیت به کاندیدای اصول گرا این است که کسانی که اقبال مردمی ندارند، کنار رفته و به کمک کسانی بیایند که در نظر سنجی ها آرا بیشتری کسب کرده اند، گفت: عده ای از اصول گرایان به لحاظ شخصیتی، شاخص های لازم را برای ریاست جموری دارند اما شانس رای آوری آن ها کم است.
 



ادامه مطلب ...

محمدرضا خباز یک فعال اصلاح طلب است. اما اصلاح طلبی اش جنسی اصولگرایانه دارد و این امر او را از برخی هم طیف هایش منفک می کند. این نماینده سابق مجلس با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه اقتصاد کشور اعتقاد دارد که دولت مملکت را رها کرده و فقط به جلب آرای مردم و ادامه دولت آینده بر محور فعلی می اندیشد. هدف آنها این است و برای رسیدن به این هدف از هر وسیله ای استفاده می کنند.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:سرخس,قالیباف,احمدی نژاد,خباز, :: 3:11 :: نويسنده : ذوالفقاری

علی اکبر ولایتی، محمدباقر قالیباف و غلامعلی حداد عادل سه عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان برای بار دوم از زمان تشکیل این ائتلاف با آیت‌الله مهدوی کنی و یزدی دیدار کردند.
به گزارش انتخاب، حجت‌الاسلام میرلوحی مسئول دفتر آيت‌الله مهدوی کنی با تایید این خبر گفت: سه عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های این ائتلاف و برنامه های آینده به آیت‌الله مهدوی کنی ارائه کردند.
این سه تن چندی قبل نیز با آیت‌الله مهدوی کنی دیداری را برگزار کرده بودند که آیت‌الله مهدوی کنی خطاب به اعضای ائتلاف تأکید کرده‌ بود که باید به دنبال گزینه حداکثری اصولگرایان باشند.
واکنش مظفر به برخی شایعات انتخاباتی
حسین مظفر رئیس ستاد انتخابات ائتلاف سه گانه در خصوص برخی شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه شهردار تهران اعلام کرده ائتلافی با کسی انجام نداده ام گفت: این گونه حرفها شایعات و دروغ محض است



ادامه مطلب ...
یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:سرخس,قالیباف, ائتلاف2+1,مظفر,مهدوی کنی, :: 3:7 :: نويسنده : ذوالفقاری

شفاف: فضاي دور يازدهم انتخابات رياست‌جمهوري طي روزهاي آينده وارد مرحله جديد خود مي‌شود؛‌ چرا كه انتظار است چهره‌هايي كه قصد كانديداتوري در انتخابات را دارند، تا قبل از پايان سال رسما وارد اين عرصه شوند.در عين حال خبر دریافتی حکایت از آن دارد كه جريان انحرافي از چند ماه قبل تر از آغاز رسمی انتخابات براي مقاصد انتخاباتي خود خرج‌هاي ميلياردي هزينه مي‌كند.
حاميان دولت روزهاي پرمشغله انتخاباتي خود را پشت سر مي‌گذارند. بر اساس پيگيري‌هاي خبرنگار شفاف،‌ جريان انحرافي 3 هزار نفر از جوانان و نخبگان ايراني را روز سه شنبه در همايشي با عنوان «سومین اجلاس وحدت و انسجام ملي جوانان ايران» در جنوب ايران دور هم جمع کرد.



ادامه مطلب ...

 

وی افزود: درست است که برخی مسئولان دولتی از افزایش 20درصدی بودجه بخش سلامت در سال آینده سخن می‌گویند، ولی نمی‌شود با ارقام رویایی و بودجه خیالی خدمات سلامت کشور را اداره کرد. باید دید میزان واقعی جذب بودجه و آنچه تخصیص پیدا می‌کند، چقدر است، همین امسال برخی دستگاههای اجرایی فقط حدود 18 تا 30درصد بودجه مصوب خود را دریافت کردند.
 


ادامه مطلب ...
یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:سرخس , فالیباف, بودجه خیالی, فتاح, :: 2:31 :: نويسنده : ذوالفقاری

آغازفعالیت کار گروه تخصص ائتلاف سه گانه



ادامه مطلب ...
یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:سرخس , قالیباف, ائتلاف 2+1, :: 2:9 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

قالیباف در ادامه گفت: اگر فقر در جایی مستقر شود ، جهل هم در آنجا مستقر خواهد شد و در شهری که جهالت درآن وجود داشته باشد نمی توان حرف از مدیریت و شهر اسلامی زد . جامعه چاپلوس خواهد شد و سر تعظیم برابر ثروت و قدرت فرو می آورد و دیگر نمی توان به آن جامعه و شهر اسلامی نام نهاد.
تهران سما: شهردار تهران گفت : در نظام اسلامی باید آموزش درست اندیشیدن و بالا بردن سطح آگاهی مردم را از مهم ترین وظایف خود بدانیم.
 


ادامه مطلب ...
جمعه 11 اسفند 1391برچسب:سرخس, فالیباف, مدیریت جهادی, مرد عمل, :: 1:48 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

ایشان به شدت از ائتلاف انجام گرفته دفاع کردند. شکل‌گیری رویکرد ائتلاف را بر اساس ارتقا و تعالی اصول و هنجارهای انقلاب اسلامی دانستند و هم خود و هم سایر بزرگواران عضو ائتلاف را متعهد به این ائتلاف دانست. بارها بر این نکته تاکید شد که حتی اگر در انتخابات موفق نشویم، باز هم پیروزی بزرگی به دست آورده‌ایم و آن این است که در ادبیات سیاسی فعلی، اخلاق اسلامی و تبلور شعارهای جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته‌ایم.


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:سرخس , قلیباف, ائتلاف, :: 23:25 :: نويسنده : ذوالفقاری

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید 25 سال اول انقلاب حرکت تکاملی داشتیم و با افت و خیز به اینجا رسیدیم و پیش بینی من از آینده این است که 25 سال دوم هم این سیر تکاملی ادامه خواهد داشت.

پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گزیده گفتار منتشر نشده وی در سال 1382 درباره آینده نظام اسلامی را منتشر کرد که این گفتار به شرح زیر است:



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:سرخس, قالیباف, هاشمی رفسنجانی,, :: 23:16 :: نويسنده : ذوالفقاری

لایحه بودجه 92 شامل سقف 730 هزار میلیاردتومانی،درآمد 192 هزار میلیارد تومانی، بودجه 585 هزار میلیاردتومانی شرکت‌های دولتی،درآمد 120 هزار میلیارد تومانی هدفمندی و دیگر پیشنهادهای یارانه‌ای است.دولت امروز لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده را با 84 روز تأخیر به مجلس ارائه داد.
 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:سرخس, قالیباف, بودجه92, :: 3:51 :: نويسنده : ذوالفقاری

برای علاقه مندان به امور حسابداری بسیار مناسب هست و برای عموم هم  مفید فایده در ادامه مطلب به معلومات عمومی خویش بیفزایید



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:سرخس, قالیباف, بودجه, :: 4:1 :: نويسنده : ذوالفقاری

 

نتیجه فقر؛ چاپلوسی و تعظیم در مقابل قدرت و ثروت/اقتصاد مقاومتی تئوری نیست، یک باور ا

عملکرد ما امروز قابل قبول نیست

دخالت دولت در حد ضرورت

اهمیت توجه به حوزه ی علم و دانش

چالش کشور مدیریت است

در حوزه ی  مدیریت در بخش مالیات چه وضعی داریم

ماجرای تعریف زکریا از تهران



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:سرخس, قالیباف, اقتصاد, مدیریت, :: 3:28 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1